Greddy Turbo

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
ITR639
Posts: 314
Joined: Sat Sep 25, 2004 11:43 am

Post by ITR639 »

Dimer wrote:ik heb zeker een week geleden een mail gestuurd, nog niks teruggehad...


Het is nu heel druk bij de tuningshops net na de SEMA.
Er zijn zoveel nieuwe producten op de markt gekomen.
Shops over de hele wereld willen zo snel mogelijk alle info en prijzen.
Zeker nog eens een mailtje sturen.

Greetz
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

VTECCIE wrote:Dat is tegenwoordig normaal bij Tuningsbedrijven. Ik heb een half jaar geleden twee emails naar AVB gestuurd over een besteding van het luttele bedrag van 2000 euro. Toch geen kattepis lijkt me, ik moet nog antwoord krijgen...


hmm van AVB krijg ik altijd binnen een week antwoord, TCC (die bellen me zelfs op) en Hyper hetzelfde.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Dan vinden ze jou aardig en mij niet... :mrgreen:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Image
crx303
Posts: 221
Joined: Sun Jan 16, 2005 11:59 am
Contact:

Post by crx303 »

Ik lees hier flinke bedragen en ook dat er heel wat meer bij komt kijken dan een turbokit, bov en IC. Nou moet ik waarschijnlijk nog steeds uitvinden wat dan....
Op een standaard B-blok is het best te doen en ook veilig, als je maar niet te gek doet.

Met een Greddykit (ik praat over een B-blok) kun je voor 5000 Euro compleet klaar zijn, inclusief metertjes, fan, etc....

Ik kan het weten want ik rij er zelf mee. FredjeNOS heeft uiteraard iets anders dan ik heb, maar wil de topicstarter ook zoiets?

Hoe de kosten voor een CTR (K-blok?) liggen weet ik niet.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Vergeet niet dat een B18 heel wat gevoeliger is dan een B16 he' !
Ze zijn bijna niet te vergelijken als het om turbo's gaat!
Mau il-Vec
Posts: 404
Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
Contact:

Post by Mau il-Vec »

K20 ligt waarschijnlijk weer anders :wink:
crx303
Posts: 221
Joined: Sun Jan 16, 2005 11:59 am
Contact:

Post by crx303 »

Gaskleppie wrote:Vergeet niet dat een B18 heel wat gevoeliger is dan een B16 he' !
Ze zijn bijna niet te vergelijken als het om turbo's gaat!


O, kan nog wat leren hier blijkbaar :D

Maar frednos heeft een deftige setup zoals ze dat zo mooi noemen, dus minder dan 10000 moet zeker kunnen.
Locked