Jippie.K, ATR gaat weg..

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Goed om te horen dat ze op der rustplaats is aangekomen voor deze winter ^^
'98 JDM Integra Type-R
Jippie.K

Post by Jippie.K »

De ATR gaat waarschijnlijk de deur al uit voordat ze een kenteken heeft gekregen.. in onderdelen of in 1 keer. Ik ga/wil verhuizen naar Zuid-Holland en ben bezig met een baan waarbij ik een auto v/d zaak krijg..
De ATR is dan dus overbodig en ik kan het geld wel nuttig besteden voor het verhuizen :) :roll:
LaurenZ

Post by LaurenZ »

blijft die rode wel ?
Gezellig dat je dichtbij komt wonen ^^
'98 JDM Integra Type-R
Jippie.K

Post by Jippie.K »

Rood blijft wel, die vind ik te tof en brengt geen hol op. Die zal over een paar jaar wel terugkomen voor track of rally
Jippie.K

Post by Jippie.K »

Het is zeker dat de ATR weg gaat.. en stiekem doet dat wel een beetje pijn..

Maar wat zal ik in vredesnaam voor dat ding kunnen vragen? Ik zat te denken aan 4.350,- zonder kenteken, en 5.250,- met kenteken?! Als vraagprijzen dan..

-Pirates black pearl
-RHD
-Dealeronderhouden (aantoonbaar, gehele historie bekend.. 2 voorgaand eigenaren, de eerste een topman van Honda UK (een japanner), de 2e een huismoeder uit Ashford die veelal snelweg reed)
-177k Miles
-Rijdt super, loopt soepel, weinig olieverbruik (exact kan ik niet zeggen, daarvoor heb ik er te weinig mee gereden)
-Synchro's zijn al eens vervangen (ATR bakkwaal)
-Standaard LSD
-Net interieur
- Voorlip en 1 deurklink achter niet in kleur. Verder wat kleine plekjes, 1 klein plekje roest bij de rand van de voorruit.
- Rotora 330mm Bigbrakekit (de OEM remmerij heb ik verkocht omdat het plan was door te gaan met deze auto)

Ik zou natuurlijk de Rotora remmerij los kunnen verkopen/inruilen met bijbetaling tegen een OEM set...?
Jo&

Post by Jo& »

Poeh wel een moeilijke auto om te verkopen denk ik...
Locked