ITR + CRX > FN2 VS EP3 .... FOTO's

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

trebboR wrote:Huh ik snap het niet helemaal. Je wil de ITR en CRX besparen, maar dan wil je wel met een EP3 of FN2 veel km's gaan maken.

Zoiezo vind ik de afweging tussen een FN2 en een EP3 ook raar, omdat dit 2 verschillende auto's zijn in een totaal andere prijsklasse. (lees een 10k verschil)

Uit je keuze begrijp ik dat je wel een auto wil met veel vermogen?
Moet het een praktische auto zijn? Zo ja dan is een Accord Type-S misschien een optie. Een iets minder praktische auto is een S2000.

Wanneer je een van de bovenstaande uit Engeland haalt kan je voor "weinig" (in verhouding met de Nederlandse prijzen) geld klaar zijn.


Ik heb altijd een probleem gehad met kiezen :-)
Waarom ep3 omdat ik hem mooi vind, maar is al oudere auto met meestal toch wat km's
Waarom FN2 omdat ik hem ook mooi vind, nieuw is en meer comfort ... Misschien niet de snelste of beste maar toch een leuk ding ...

Om je vraag te beantwoorden waarom ik ITR - CRX wil sparen en FN2 dan niet , ik vind (+ heb heel veel geld in die auto's gestoken om ze perfect te krijgen) ITR -CRX meer exclusive en meer waarde heeft om bij te houden ... Dit is mijn mening !!
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Kwam toevallig deze tegen. Mooie km-stand, afkomstig van 1ste eigenaar, maar wel oud. :lol:
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Ik zou het begrijpen als je een oude eg of ek 1.5 zou kopen als daily.

Om nou een FN2 voor meer dan 30000 een FN2 gaat kopen om een EE8
Of ITR te besparen die waarschijnlijk geen 30K kosten ( correct me if i'm wrong )

Dan zou ik die 30 K wel op een spaarrekening zetten voor als je nieuwe onderdelen of een motorrevisie nodig heb.

Want als je echte kilometers gaat maken met een FN2 dan daalt de waarde ervan in no time.en niet te vergeten de extra kosten voor belasting en verzekering.

Tenzij je niet om geld verlegen zit natuurlijk
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

g-unit wrote:Ik zou het begrijpen als je een oude eg of ek 1.5 zou kopen als daily.

Om nou een FN2 voor meer dan 30000 een FN2 gaat kopen om een EE8
Of ITR te besparen die waarschijnlijk geen 30K kosten ( correct me if i'm wrong )

Dan zou ik die 30 K wel op een spaarrekening zetten voor als je nieuwe onderdelen of een motorrevisie nodig heb.

Want als je echte kilometers gaat maken met een FN2 dan daalt de waarde ervan in no time.en niet te vergeten de extra kosten voor belasting en verzekering.

Tenzij je niet om geld verlegen zit natuurlijk


ITR restauratie kosten waren 15.000 + aankoop wagen dan zit je niet ver van die 30.000 en in Belgie kost de FN2 geen 30.000 !

CRX restauratie kosten zit al op +/- 5000 en dan is er nog niets aan het koetswerk gedaan ....

Ik doe niet zot veel km's maar wil de ITR - CRX gewoon zo goed en met zo weinig mogelijk km's bijhouden als collectors item.

Of ik het geld maar te grijpen heb ... Dat is een vraag voor u een weet voor mij :-) :-p !! Laten we zeggen we hebben niets te kort ... Hahahahaha
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ga gewoon met allebei rijden en kies zelf :wink:
Waarom geen Accord of Legend?
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

EK9 dan is de familie compleet
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

Kogel is door de kerk 8)

Nieuwe FN2 CW gevonden :lol: :lol: eind van de week - begin volgende week komt hij binnen bij dealer :D

Bedankt voor al het advies en jullie meningen !
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee en post wat foto's als ie binnen is!
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

nice!!!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Gefeliciteerd!
suby555
Posts: 113
Joined: Sun Mar 26, 2006 2:23 pm

Post by suby555 »

Proficiat :twisted:
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Proficiat!
Revisie is meestal meer dan de auto zelf... :cry:
Spons
Posts: 753
Joined: Tue Nov 10, 2009 2:07 pm

Post by Spons »

FN2 zit lekkerder maar ep3 zal wat vlotter rijden
voor KM's zou ik FN2 gaan
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

:thumbs:

Nh0 FTW!
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Mooi man!

In iedergeval de juiste uitvoering en kleur.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

Dank u dank u !!!

Hopelijk volgende week mijn nummerplaten ...
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Congrats!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

Vandaag gaan kijken, nog niet opgekuist maar toch al fotookes getrokken :-)

Image

Image

Image

Benzineklep word nog vervangen en GP achterbumper geplaatst ...
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Je bent kei gek :mrgreen:

Erg gaaf maar het was niet mijn keus geweest.
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

Je bent kei gek


En je kent me dan nog nie :lol: :lol:
Locked