trebboR wrote:Huh ik snap het niet helemaal. Je wil de ITR en CRX besparen, maar dan wil je wel met een EP3 of FN2 veel km's gaan maken.
Zoiezo vind ik de afweging tussen een FN2 en een EP3 ook raar, omdat dit 2 verschillende auto's zijn in een totaal andere prijsklasse. (lees een 10k verschil)
Uit je keuze begrijp ik dat je wel een auto wil met veel vermogen?
Moet het een praktische auto zijn? Zo ja dan is een Accord Type-S misschien een optie. Een iets minder praktische auto is een S2000.
Wanneer je een van de bovenstaande uit Engeland haalt kan je voor "weinig" (in verhouding met de Nederlandse prijzen) geld klaar zijn.
Ik heb altijd een probleem gehad met kiezen :-)
Waarom ep3 omdat ik hem mooi vind, maar is al oudere auto met meestal toch wat km's
Waarom FN2 omdat ik hem ook mooi vind, nieuw is en meer comfort ... Misschien niet de snelste of beste maar toch een leuk ding ...
Om je vraag te beantwoorden waarom ik ITR - CRX wil sparen en FN2 dan niet , ik vind (+ heb heel veel geld in die auto's gestoken om ze perfect te krijgen) ITR -CRX meer exclusive en meer waarde heeft om bij te houden ... Dit is mijn mening !!