26 jaar, technicus bij een groot toeleveringsbedrijf voor autobumpers (meest gangbare merken). Zowel spuitgieten als volautomatisch lakken van de bumpers.
Dirk, 26 jaar en werkzaam als werkvoorbereider/projectbegeleider bij een middelgrote aannemer. Ik houd mij voornamelijk bezig met utiliteitsbouw (kantoren en loodsen) en ben momenteel bezig met de bouw van een verzorgingstehuis in het altijd fijne Gouda. :lol:
Tim, 29 jaar en werkzaam als senior web developer bij een middelgrote webwinkel in regio Rotterdam. Ik houd mij dus voornamelijk bezig met het ontwikkelen van e-commerce websites.
haha mn cv zit al in de mail 8) nee alle gekheid op een stokje.. geen flauw idee nog! afgestudeerd op organisatiemisdaad, dus misschien iets richting bedrijfsleven..
Wendy, 24 jaar, Master in retail architecture... met een passie voor architectuur en al het bijbehorende.
Trouwens mensen/leden met een ICT achtergrond. Mochten jullie interesse hebben om hier en daar eens te helpen met de website en/of forum van de club horen wij dat graag.
Deze hulp kunnen wij namelijk goed gebruiken.
jupke wrote:Jurgen 34 jaar -- bouwvakker/kraanmachinist,ook opleiding en alle papieren gehaald voor brood/banket bakker (6 jaar gedaan maar verdiend slecht)
Gezien het feit dat je jezelf nu een ATR en een kleine boef kunt veroorloven blijkt het in ieder geval financieel de juiste keus geweest te zijn! :wink: