Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.
Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Sinister
Posts: 900 Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm
Post
by Sinister » Fri Jun 19, 2009 8:44 am
VTEC ging nog als de storing er was dus zo erg zal het wel niet zijn. En sinds ik vijzen aangedraaid heb en de storing weg is gaat hij precies vlotter.
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Fri Jun 19, 2009 9:47 am
Wat zijn vijzen?
Sinister
Posts: 900 Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm
Post
by Sinister » Fri Jun 19, 2009 11:14 am
Moeren voor nederlanders :wink:
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Fri Jun 19, 2009 12:19 pm
Sinister wrote: Moeren voor nederlanders :wink:
Namens de NLers bedankt :wink:
Kzit hier met o.a. 2 belgen op kantoor zitten, dus leer elke dag bij!
Keung
Posts: 760 Joined: Tue Jul 03, 2007 11:19 pm
Post
by Keung » Fri Jun 19, 2009 7:31 pm
Gaskleppie wrote: Een ITR heeft geen Vtec pressure sensor dus geeft hij geen code's als de vtec niet inkomt.
Ook weer wat geleerd!
Kben door Honda nogal verwend met hedendaagse electronica :lol:
Arno
Posts: 1069 Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:
Post
by Arno » Sat Jun 20, 2009 1:13 pm
Schakel ook rond de 3-3500 tpm als ie koud is, minder vind ie echt niet lekker.