Page 2 of 2

Posted: Thu Mar 19, 2009 10:32 am
by Jo&
LCR wrote:Duurde zo'n 2 uurtjes voor 2 x 1.4mm

Sjow...

Posted: Fri Mar 20, 2009 1:14 am
by Keung
Keung wrote:Voor de passing op de naaf lijkt het mij niet verstandig om het af te draaien, voor hetzelfde geldt is de bewuste 1 mm nodig voor versterking van de remschijf.


LCR wrote:Enige dat in de weg stond was dat ene randje van 1.4 mm om heel precies te zijn...De binnendiameter is ook wat afgedraaid


Veel 'sterkte' :-?

Posted: Fri Mar 20, 2009 1:53 pm
by LCR
Keung wrote:
Keung wrote:Voor de passing op de naaf lijkt het mij niet verstandig om het af te draaien, voor hetzelfde geldt is de bewuste 1 mm nodig voor versterking van de remschijf.


LCR wrote:Enige dat in de weg stond was dat ene randje van 1.4 mm om heel precies te zijn...De binnendiameter is ook wat afgedraaid


Veel 'sterkte' :-?


Thx Keung...er is goed ernaar gekeken hoor.Er is gekeken naar materiaal soort, 'hardheid', toeren voor het juist afdraaien van dit soort matalen,etc,etc. Matariaal van de Mugen is beter dan OEM en alle afmetingen zijn nu hetzelfde op het remvlakte na :wink:
Voor het geld doe ik het niet. Mocht er maar iets abnormaal zijn,dan gaan de schijven ook naar de schroot....