na zeer lang niet meer op het forum te komen, weer een update met de stand van zaken
sommige mensen zullen me ondertussen mischien kennen als falz ipv Moozlez
ondertussen heb ik de EK9 nog steeds niet op kenteken staan.. ik heb de ek9 al bijna 2 jaar geleden gekocht. ik begin het echt beu te worden om zo lang te moeten wachten en telkens ik naar mashamoto bel of ga is het hetzelfde verhaal, dat hij alles naar brussel heeft gestuurd en ze daar bezig zijn met mijn Dossier, ik weet dat ze enorm traag zijn in Brussel, maar ze zouden al zeker 4 a 5 maanden bezig zijn met mijn dossier.. dit vind ik er wel een beetje over. Maar wat kan ik doen ? er staat tenslotte op de factuur dat mashamoto geen leverdatum kan garanderen..
iemand die me raad kan geven wat hiermee te doen ?
ik heb ondertussen wel toen de ek9 gekeurd was 2 weken rondgereden op chassisnummer verzekering met andere kentekens, en dat waren de beste 2 weken ooit
maar omdat ik zooo lang moet wachten heb ik me iets anders aangekocht, aangezien ik toch een ride nodig heb.
eerst was dit een zwarte EP4 Sport, dus een 3door EP hatch Diesel, man een diesel zuigt

heb die dus een half jaartje gehad omdat ik toch wel veel km's doe voor me werk etc en heb op dat half jaartje ongeveer een 35d km op de teller gezet. en toen plots was het winter, sneeuwde het enorm maar moest ik wel verder voor het werk ---> iets te kale banden na een tijdje en een parking met gladde stenen.. uitgeschoven en de eerste keer in me leven iets meegemaakt, was niets erg, enkel wat blikschade maar resultaat is dat ik die auto nu op men oprit heb staan en aan bezig ben.. en het vlot niet want ik heb veel te weinig tijd.
maar die auto is echt vervloekt, ik heb nog nooit 1 schrammetje op al mn honda's gehad maar met deze ep.. niet normaal. Al zoveel dingen mee meegemaakt.
dus aangezien ik de ep aan het opmaken ben voor verkoop, moest ik iets anders hebben, geen diesel, en ik heb nu een tankkaart met korting dus mag ietsje meer drinken

toen ik hoorde dat er een Nissan

te koop stond voor niet al té veel geld en nog in perfecte staat ben ik effe naar aalst gereden om te kijken en een testritje te maken (is ongeveer anderhalf uurtje rijden van waar ik woon).
Na de testrit en gezien te hebben hoe de nissan eruit zag was ik direct verkocht, hadden papier opgemaakt en een weekje later was de auto gekeurd, betaald, en verzekerd en ging ik ze halen
resultaat: nu staat er een S14a op men oprit

samen met men EP4..
dus in afwachting van men ek9 waar ik bovendien zuinig op wil zijn, dus niet als daily ride zal gebruiken, heb ik nu een Nissan S14a als daily, drinkt wel veel meer maar toch.. turbo en RWD was waar ik naar op zoek was na het hele diesel verhaal.. enige wat niet zo leuk is aan de s14 is de velgen, die waren niet zo goed verzorgd, en ben nu aan het zoeken om ze te laten herstellen en powdercoaten in het wit
dus ik ga hier ook effe men S14a voorstellen:
Japspeed Turbo Elbow
Japspeed Downpipe
Japspeed Decat
Buddyclub Racing Spec III Catback
Apexi AVC-R Boostcontroller @ 1.25bar
S15 VVC Solenoid valve (voor meer koppel onderin de toeren)
exterieur is standaard op een Nismo achterlipje na
interieur is ook standaard.
foto's zeggen meer dan woorden::
Skyline is niet van mij
mijn EP4:
mijn S14a: