Opnieuw Voorstellen *- EK9 + S14a Update pg. 2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
MooZleZ

Opnieuw Voorstellen *- EK9 + S14a Update pg. 2

Post by MooZleZ »

dus ik ben Micha, uit Beerse in België
19 jaar, en dit is mn geschiedenis:

1* Honda Civic Coupé EM2 ES VTEC
2* Honda Shuttle 2.3i VTEC

nu: Honda Civic Type-R EK9

na lang wachten staat ie eindelijk in mijn garagetje :p , heb ff druk weekend gehad want de politie had em zaterdag al in beslag genomen, ben vandaag alles gaan regelen en heb em weer meegekregen, onderweg naar huis van de opslagplaats waar hij naartoegetakeld was, weer tegengehouden door de politie.. is toch erg :/ (ookal is het wel mijn fout dat ie in beslag genomen was :p )

wat ik raar vindt is dat toen ik een invidia gt300 onder mn em2 had en beetje op mn gas drukte deed iedereen een gebaar naar me van gekk ??

nu rijd ik met mn ek9 die véél meer lawaai maakt (oh man die vtec inslag :woow: ) maar nu steekt iedereen zn vinger op naar me, zegt me goedendag en lacht vriendelijk.. is dat omdat ik rechts zit nou ?? :lol:

anways, pics ::

Image
Image
Image
Image
Image

jah ik weet dat ie wat vuil is maar das met de boot etc :p
boikel

Post by boikel »

19 jaar en nu al je 3e auto. Een ek9 nog wel. 8)

Ben best wel benieuwd naar het verhaal van die inbeslagname.
Jo&

Post by Jo& »

Cool man, gefeliciteerd!
slydawg

Post by slydawg »

wat ik raar vindt is dat toen ik een invidia gt300 onder mn em2 had en beetje op mn gas drukte deed iedereen een gebaar naar me van gekk ??

nu rijd ik met mn ek9 die véél meer lawaai maakt (oh man die vtec inslag ) maar nu steekt iedereen zn vinger op naar me, zegt me goedendag en lacht vriendelijk.. is dat omdat ik rechts zit nou ??

Dat komt omdat je met de em2 een hele hoop herrie maakte en niet vooruit ging en nu met de ek9 maak je hoogtoerige muziek en gaat goed vooruit :wink:

Welkom iig en enjoy!
zero9

Post by zero9 »

dat is vét! :D gefeliciteerd met jouw ek9 maat :D
Roy

Post by Roy »

Mooi, man

hou 'm netjes.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Katana

Post by Katana »

Nice EK9 8)
eteuben

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum met deze bijzondere auto!
MooZleZ

Post by MooZleZ »

slydawg wrote:

nu rijd ik met mn ek9 die véél meer lawaai maakt (oh man die vtec inslag ) maar nu steekt iedereen zn vinger op naar me, zegt me goedendag en lacht vriendelijk.. is dat omdat ik rechts zit nou ??

Dat komt omdat je met de em2 een hele hoop herrie maakte en niet vooruit ging en nu met de ek9 maak je hoogtoerige muziek en gaat goed vooruit :wink:

Welkom iig en enjoy!

wss dat het daar aan ligt :D die ek9 is egt snel, snel genoeg voor mij voorlopig, hoeft niets van tuning aan te gebeuren nog niet :D hij gaat nou al gek genoeg als die vtec inslaat :twisted:
MooZleZ

Post by MooZleZ »

boikel wrote:19 jaar en nu al je 3e auto. Een ek9 nog wel. 8)

Ben best wel benieuwd naar het verhaal van die inbeslagname.

ja, kword er 20 dit jaar maar toch nog redelijk 8) die lijst :D
alhoewel er ook jongentjes zijn die op hun 18 een porsche gt3 rs cadeau krijgen van hun pa o.O

naja, auto was net aangekome in belgie, ik kon weer niet wachten, deed de platen van een andere auto er op en deed ff een testritje, politie stond te controleren op drugs.. ik kon niet meer terug of weg en njah, khad geen verzekering, keuring of inschrijvingsbewijs.. ik deed een hele uitleg dat ik enkel in afgelege weggetjes gereden heb etc want ik kwam uit een afgelegen weg gereden, moest enkel die drukke baan effe oversteken en net op die hoek stonden ze :roll:

dus:

geen verzekering = takelen. = dag dag ek9, zo snel mogelijk verzekering op chassis nummer gehaald vandaag en naar het politiebureau geweest, kreeg een papier mee voor vrijstelling voertuig, en in de garage die de autos altijd takeld hier, moest ik gwn ff de kosten betalen, ze vonden wel datk een mooie nette coole auto had :D en ze hadden em binnen in de garage gezet ipv buiten achter het hek bij de rest van in beslag genomen voertuigen :D lekker warm binnen en achter het alarm :D

maja nu hebk haar trug :)
zero9

Post by zero9 »

en nu goed voor zorgen ;)
Maskertje

Post by Maskertje »

Jeetje, jij kon echt niet wachten met rijden!! hahaha
RedSun

Post by RedSun »

NETJES!!!!

**EDIT** Wel verschrikkelijk dom om te gaan rijden zonder verzekering etc.

Wat nou als er een kind overstak en je die dood reed?
Of je klapt op een boom met een onbekende auto, rechts gestuurd, geen ervaring..... ?

Mooie auto maar erg domme actie imo.
Nana korobi ya oki
Roy

Post by Roy »

RedSun wrote:NETJES!!!!

Of je klapt op een boom met een onbekende auto, rechts gestuurd, geen ervaring..... ?

x2

Alhoewel ik het best kan begrijpen voor je helemaal op zo'n jong leeftijd.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
MooZleZ

Post by MooZleZ »

I know.. ik weet dat het onverstandig is zonder verzekering te gaan rijden, ookal ben je zelf supervoorzichtig, je weet nooit helemaal wat de anderen gaan doen, maar zoals ik zei, ik moest enkel 1 baantje oversteken niet eens echt over die straat rijden, maar gewoon oversteken. dan kan er idd ook iets gebeuren, maar voor de rest waren het allemaal leuke wegen die door plattelandgrond lopen, nergens bomen of iets, gewoon open, links een wei, rechts een wei, en helemaal geen verkeer of mensen te bespeuren ;) jah, ik ben 1 auto tegengekomen, maja 1 auto op 2 uur tijd is nou niet egt veel te noemen.
zero9

Post by zero9 »

naja, het is dom hoe je het wend of keert, maar goed, het is nu opgelost. je zal het geen 2e keer doen. Ik kan het me ook wel een beetje voorstellen, en niet omdat ik ook pas 24 ben, maar gewoon... je hebt zo'n wagen, je wil er eigenlijk al duizenden kilometers mee rijden, maar je mag niet. that sucks!
FiR3F0X

Post by FiR3F0X »

mooie wagen man, doe er voorzichtig mee !!!
Je bent nog jong, dus eerst denken voor je iets doet ( voor de vtec inslaat ;) )

Suc6 ermee!!!
Sinister

Post by Sinister »

Alsof een verzekering op je auto er iets gaat aan veranderen als je iemand doodrijdt. Dan is die kerel nog altijd dood dus sowieso is dat in beide gevallen erg. Wat een belachelijke opmerking van je :-?
Die verzekering verandert er juist niets aan!
Al is het wel niet slim inderdaad.

Nu iets anders, welke auto heeft de heftigste vtec inslag? EK9 of ITR?
boikel

Post by boikel »

Aan een dode kan een verzekering natuurlijk niks helpen. Wel het persoonlijk financieel leed wat erna komt.
Denk dat je de rest van je leven elke cent die in je zak zit aan de nabestaanden mag geven. Zeker als er sprake is van invaliditeit bij jouw slachtoffer.
zero9

Post by zero9 »

Sinister wrote:
Nu iets anders, welke auto heeft de heftigste vtec inslag? EK9 of ITR?

van wat ik heb van horen zeggen de ek9. maar heb nog nooit gereden met een ek9...
Locked