Page 2 of 2
Posted: Tue Aug 26, 2008 5:38 pm
by Delta_lima
Als je de moeite neemt om alles eens te lezen...
Posted: Tue Aug 26, 2008 8:37 pm
by D_ToXx²
S.J. wrote:Aan elke modificatie zit een risico. Als je geen risico wil lopen kun je de auto beter stock laten. Nieuwe technologie ontstaat door fouten maken en het verbeteren van die fouten. Ik zou het gewoon doen als ik jou was.
hier mee eens.
sommige merken kunnen wat verder gaan :wink:
pak gewoon de lichtste

Posted: Sun Sep 14, 2008 8:25 pm
by bar honda
Welke gewicht klasse is goed? Die van TCC is 4.3 kilo en die van Fidanza is 3.62 kilo. Is te licht wel goed en hoe zwaar is de originele vliegwiel van ATR? Wat is de nadelen van te licht?
Posted: Sun Sep 14, 2008 11:41 pm
by LCR
Alles met TE ervoor is NIET goed, behalve tevreden :wink: