@ nick:
Ik heb nog geen foto's kunnen maken omdat me auto in de laatste 2 weken al weer 3 keer weg is voor me xenon.
Het lijkt er op dat ik geen xenon in me auto mag hebben, zowel de yaris als de R hebben er problemen mee.
In dit geval gaat het over een Bixenon set gekocht via de dealer, wat orgineel honda zou wezen maar Pilot als merk heeft op de balasten
Als het goed is is mijn auto vandaag weer terug en hebben ze het xenon gefixt.
@ Katana:
Indeed dat die kabels wel even netter weggewerkt mogen worden, maar zoals me verhaal hier boven wordt er aan gewerkt en heb meteen gevraagd of ze het wat netter kunnen oplossen/weg werken.
De kabels zaten wel goed vast dat ze niet richting me blok konden vallen dus dat scheelde een hoop zorgen.
De foto's komen zeer spoedig (van de inlaat en auto opnieuw), ik kan wel zeggen dat je de mugenbox iets meer hoort dan de standaard maar niet noemenswaardig, er moet goed geluisterd worden.
Olie:
Ik heb nog wel een vraag aan jullie, ik moet om elke maand een liter olie in me blok gooien (5w30) ongeveer 2000km. Me blok is kurk droog en de parkeerplaatsen hebben ook geen vlekken.
Is dit normaal??
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.