Mijn naam is Marcel en ben 24 jaar oud, bijnaam Tha Bla.
Zoals het onderwerp al aangeeft heb ik een Civic type-R uit 2002 no. 01178 in het satin silver.
Deze auto is nog helemaal standaard op een vervangingsfilter na.
De vorige eigenaar had er ook een remus einddemper op laten zetten, deze heb ik laten vervangen voor de standaard einddemper. Omdat ik remus met een andere autofabrikant associeer
Mijn vorige auto was een Toyota yaris Tsport uit 2001, deze auto was ook licht gemodificeerd.
Hoe ik bij een type-R ben gekomen:
Ik was van plan om een turbo in de yaris te zetten om meer pk's te krijgen. 106pk was toch een beetje weinig. Nu heeft het al eens tegen gezeten met het veranderen van de yaris dus begon ik te twijfelen.
Bij de Honda dealer (Welman)in ons dorp stond op een gegeven moment deze type-R te koop. Deze dealer ken/kon ik al omdat ik ooit een keer een weekend S2000 rijden had gewonnen met een winteractie/show. En tijdens mijn autorijlessen heb ik ook in een Honda gereden bij de ouders van me beste vriend.
Ik was al een maand voor dat deze auto te koop kwam bij hem langs geweest met de mededeling een CTR te zoeken. De dealer heeft hem voor mij bewaard en na een proefrit de auto gekocht

Wat opties die ik in/op de auto heb laten bouwen:
- Bi-xenon
- Pioneer AVH-P5900DVD met een Ipod nano 4gb
- Stinger DSI computer
Foto’s volgen nog van beide auto’s.
Groeten Marcel