Ik ga binnenkort weer een uitdeukdagje organiseren. Voorheen heb ik het een paar keer voor tzs georganiseerd. Zullen intussen wel weer wat deukjes bij members zitten. Eventueel zou het met type-r club georganiseerd kunnen worden.
Kosten zullen zijn 10 euro per deuk + een kleine bijdrage voor de drank en wat gezelligheid.
Parkeerdeukjes weg laten halen
Voodoo wrote:LCR wrote:8)
Ik heb deukjes,maar neem mijn eigen drankjes mee!
Jullie hebben toch geen ginseng-thee toevallig??
Wordt het niet eens tijd dat je lid gaat worden :idea:
Eigenlijk wel,maar dan moet ik toch perse een Type R hebben?
De ATR KAN morgen of overmorgen weg zijn.....voor iets multipla-achtig :wink:
mr. X wrote:Kijken naar een plekje langs een wat duurdere auto helpt ook wel. Deze zijn vaak ook voorzichtiger.
In parkeer garage's heb ik de voorkeur aan een plaatsje langs een paal. Veel mensen kunnen ten eerste niet inparkeren, ten tweede kun je hem dan lekker schuin met zijn kont naar de andere kant steken, zodat iemand anders meer ruimte heeft om zijn deur open te doen en hem zelf in de uiterste stand praktisch niet kan raken.
Je kunt hem natuurlijk ook altijd op een mindervalide parkeer plek zetten en wat met je been trekken :lol:
Die zijn ook vaak iets breder.
@ ToyZ
Erg leuke reactie. Had graag die man zijn gezicht willen zien toen je dat zei![]()
Een deukje weg laten halen is goedkoper dan de boete voor het parkeren op een mindervalide plek

Van de week nog een stel jongens vriendelijk verzocht, en daarna steeds dringender aangedrongen een stuk verderop te gaan voetballen. Ze keken wel uit voor me auto... Ik zeg ja ja ga toch maar ff daar voetballen... Bijv op het voetbal veldje 10 meter verder... :roll:
Raar he trouwens... Voetballen op een voetbal veld en niet op een parkeerplaats... Ik parkeer toch ook niet op een voetbal veld... Haha. Gelukkig ken ik ze enig sinds en hebben ze wel wat respect voor mij omdat ik wel eens met ze dol als ik voorbij loop en ze vinden me auto mooi.
En 2 weken terug nog boos naar buiten want een of andere kneus van de gemeente had besloten de boom te snoeien waar mijn auto onder geparkeerd stond... Zegtie ja ik weet niet van wie die auto is.. Ik zeg nou als 2 min de tijd neemt, je 2 of 3 keer aanbelt bij deze huizen heb je vast beet. Ik sta voor me eigen deur geparkeerd, van wie zou die auto zijn...!? Ik ben nou eenmaal zuinig op me spullen. Ja er was geen tak op gevallen, ik zeg daar gaat het niet om, het gaat erom dat het kan gebeuren... en dan..?!
Mensen & auto's.... Poeh..... Ik denk er maar niet te veel bij na....
LCR wrote:Voodoo wrote:LCR wrote:8)
Ik heb deukjes,maar neem mijn eigen drankjes mee!
Jullie hebben toch geen ginseng-thee toevallig??
Wordt het niet eens tijd dat je lid gaat worden :idea:
Eigenlijk wel,maar dan moet ik toch perse een Type R hebben?
De ATR KAN morgen of overmorgen weg zijn.....voor iets multipla-achtig :wink:
Als je lid bent geweest dan kan je altijd nog gebruik maken van dit soort uitdeukdagen ook al heb je geen type-r meer. Je gaat dan als old-member door het leven op het forum...contributie moet alsnog betaald worden natuurlijk.