Eindelijk weer een EVO...

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

@S.J.: Ik heb nooit geen problemen gehad met de kleine platen, maar dat kan ook geluk zijn geweest.

@Sinan: Vtec inslag is wel wat minder als bij de Integra, bij die wagen brak als het ware de hel los als je in het vtec gebied kwam. De handling van de Civic is net als bij de Integra zeer direct, maar of ie harder door een bocht gaat kan ik nog niet zeggen. Ik durf met de Civic nog niet echt voluit een bocht in te gaan, moet nog steeds aan het prijskaartje denken. :o ops:
mr. X

Post by mr. X »

Hehe, dat gaat na verloop van tijd wel weg 8)

Beter hou je het vooralsnog in je achterhoofd, ik wil over een tijdje hier geen foto's zien van een grijze FN2 die om een boom gevouwen is.....

ITR ingeruild of particulier verkocht?
Katana

Post by Katana »

Welkom Johan, wat glimmen die auto's van jou in de foto's 8)
Maskertje

Post by Maskertje »

Een hele mooie zilvere FN2 !!
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

@mr. X: De Integra heb ik ingeruild bij de dealer.

@Katana: Ik was m'n auto elke week, dus glimmen doet ie wel ja. Verder komt ie met slecht weer niet buiten (op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).
Sinan

Post by Sinan »

Johan FN2 wrote:op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).

Jaloezie
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Welkom Johan, leuke R's!
becas©

Post by becas© »

Sinan wrote:
Johan FN2 wrote:op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).

Jaloezie

Denk dat dat geen jaloezie is, maar een beetje onbegrip :wink:
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Johan
Katana

Post by Katana »

Johan FN2 wrote:@mr. X: De Integra heb ik ingeruild bij de dealer.

@Katana: Ik was m'n auto elke week, dus glimmen doet ie wel ja. Verder komt ie met slecht weer niet buiten (op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).

Hier vind je meer van die gekken :lol:

Damn wat een glans :o
juggie

Post by juggie »

Johan FN2 wrote:@S.J.: Ik heb nooit geen problemen gehad met de kleine platen, maar dat kan ook geluk zijn geweest.

@Sinan: Vtec inslag is wel wat minder als bij de Integra, bij die wagen brak als het ware de hel los als je in het vtec gebied kwam. De handling van de Civic is net als bij de Integra zeer direct, maar of ie harder door een bocht gaat kan ik nog niet zeggen. Ik durf met de Civic nog niet echt voluit een bocht in te gaan, moet nog steeds aan het prijskaartje denken. :o ops:

Dat gevoel ken ik :D , word na 7 maanden en een dagje sturen op TT Assen idd minder. Mijn ervaring is met de VSA actief je echt Dom, Lomp (Blond) en Famous moet zijn om van de weg te geraken!

Met VSA uit is het oppassen geblazen, banden gillen het uit en gek genoeg krijg je overstuur!

Succes met de FN2 !!

(ff retro)
Wat word het toch mooi op de weg met al die Honda's (Type R) :D :D
skooter

Post by skooter »

Super kleur hoor , deze heb ik nog niet in het wild gezien :wink:
Welkom ook natuurlijk.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Hey kerel,

Toch eindelijk je llidmaatschaps formulier ingevuld en door gestuurd!

Vanmiddag lekker naar Eindhoven met de "R"s!

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Ja inderdaad, moest er toch maar eens van komen... :D
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Na 1,5 jaar stock te hebben rondgereden, werd het dan toch tijd om iets aan de FN2 te doen. Zat lang te twijfelen wat als eerste te doen, maar uiteindelijk is het een Seibon carbon motorkap geworden. Afgelopen week heb ik deze samen met Jochem (dc2) gemonteerd, nadat een eerdere poging was mislukt (slotje moest iets aangepast worden). Ik ben zelf zeer tevreden met het resultaat... :D

En Jochem bedankt voor de hulp!

Image
Tommetje

Post by Tommetje »

DIK!!! :D
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Hey pik,

DAT is een erg mooie foto geworden. (Vondt de rest wat tegen vallen). :o ops:

Staat echt geweldig goed die kap!!

En graag gedaan!! Je weet toch! (De rekening volgt,.... >> Etentje bij Dora)! :lol:

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Etentje gaat wel goed komen! :wink:

En ja ik vond de rest van de foto's ook tegenvallen, ik heb zelfs deze nog wat moeten aanpassen!

Volgend weekend gaan we op deze plek ook een foto van je ITR maken, want ik baal er wel van dat juist jou foto's minder zijn... :( Nu zijn ze ook gemaakt met een 5 jaar oude camera, maar dan nog...
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Johan FN2 wrote:Etentje gaat wel goed komen! :wink:

En ja ik vond de rest van de foto's ook tegenvallen, ik heb zelfs deze nog wat moeten aanpassen!

Volgend weekend gaan we op deze plek ook een foto van je ITR maken, want ik baal er wel van dat juist jou foto's minder zijn... :( Nu zijn ze ook gemaakt met een 5 jaar oude camera, maar dan nog...

Komt goed knul!! Whahaha

Greetz,

P.s. Zal Dora alvast bellen! Whahaha
Arno

Post by Arno »

Mooi man
Locked