@S.J.: Ik heb nooit geen problemen gehad met de kleine platen, maar dat kan ook geluk zijn geweest.
@Sinan: Vtec inslag is wel wat minder als bij de Integra, bij die wagen brak als het ware de hel los als je in het vtec gebied kwam. De handling van de Civic is net als bij de Integra zeer direct, maar of ie harder door een bocht gaat kan ik nog niet zeggen. Ik durf met de Civic nog niet echt voluit een bocht in te gaan, moet nog steeds aan het prijskaartje denken. ops:
@mr. X: De Integra heb ik ingeruild bij de dealer.
@Katana: Ik was m'n auto elke week, dus glimmen doet ie wel ja. Verder komt ie met slecht weer niet buiten (op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).
Johan FN2 wrote:op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).
Johan FN2 wrote:op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).
Jaloezie
Denk dat dat geen jaloezie is, maar een beetje onbegrip :wink:
Johan FN2 wrote:@mr. X: De Integra heb ik ingeruild bij de dealer.
@Katana: Ik was m'n auto elke week, dus glimmen doet ie wel ja. Verder komt ie met slecht weer niet buiten (op het werk sta ik bij sommige mensen bekend als 'die idioot' die met mooi weer met z'n auto naar het werk gaat, en met slecht weer op de fiets... :roll: ).
Johan FN2 wrote:@S.J.: Ik heb nooit geen problemen gehad met de kleine platen, maar dat kan ook geluk zijn geweest.
@Sinan: Vtec inslag is wel wat minder als bij de Integra, bij die wagen brak als het ware de hel los als je in het vtec gebied kwam. De handling van de Civic is net als bij de Integra zeer direct, maar of ie harder door een bocht gaat kan ik nog niet zeggen. Ik durf met de Civic nog niet echt voluit een bocht in te gaan, moet nog steeds aan het prijskaartje denken. ops:
Dat gevoel ken ik , word na 7 maanden en een dagje sturen op TT Assen idd minder. Mijn ervaring is met de VSA actief je echt Dom, Lomp (Blond) en Famous moet zijn om van de weg te geraken!
Met VSA uit is het oppassen geblazen, banden gillen het uit en gek genoeg krijg je overstuur!
Succes met de FN2 !!
(ff retro)
Wat word het toch mooi op de weg met al die Honda's (Type R)
Na 1,5 jaar stock te hebben rondgereden, werd het dan toch tijd om iets aan de FN2 te doen. Zat lang te twijfelen wat als eerste te doen, maar uiteindelijk is het een Seibon carbon motorkap geworden. Afgelopen week heb ik deze samen met Jochem (dc2) gemonteerd, nadat een eerdere poging was mislukt (slotje moest iets aangepast worden). Ik ben zelf zeer tevreden met het resultaat...
En ja ik vond de rest van de foto's ook tegenvallen, ik heb zelfs deze nog wat moeten aanpassen!
Volgend weekend gaan we op deze plek ook een foto van je ITR maken, want ik baal er wel van dat juist jou foto's minder zijn... Nu zijn ze ook gemaakt met een 5 jaar oude camera, maar dan nog...
Johan FN2 wrote:Etentje gaat wel goed komen! :wink:
En ja ik vond de rest van de foto's ook tegenvallen, ik heb zelfs deze nog wat moeten aanpassen!
Volgend weekend gaan we op deze plek ook een foto van je ITR maken, want ik baal er wel van dat juist jou foto's minder zijn... Nu zijn ze ook gemaakt met een 5 jaar oude camera, maar dan nog...