My First Honda...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Hehe, ik had 1 accidentje gehad. Frontaal op een camino ingereden tegen 50 in een scherpe bocht naar rechts. De camino reed aan de verkeerde kant van de weg.. De camino was zo krom als iets. Mijn wallaroo kon ik gewoon oprapen, had zelfs geen krasje 8)
Alleen mijn knie en ellebogen waren wat geschaafd...
LCR

Post by LCR »

Wees blij dat ik ook niks mankeer met al die capriolen die ik uithaalde met de MT. Had wel een hele goeie klapper gehad en sindsdien nog steeds geen moeite gedaan om mijn motorrijbewijs te halen.
Ik knalde met zo'n 60-70 vol tegen een vriend die plots afsloeg (die indioot) en er draaide een slowmotion filmpje in mijn hoofd. Kon een weekje mijn rechterbeen en hand amper bewegen. De hele tijd thuis niks laten merken...mijn pa zou de MT gelijk gratis weggeven :lol:
Wiemer

Post by Wiemer »

En ik maar denken dat die wallaroo's alleen bij ons reden!!
Ben eens met 70 over een kruispunt geschoven, tussen de auto's en vrachtauto's door!
Sinds die tijd gebruik in m'n verstand maar een beetje...
mr. k

Post by mr. k »

Heb hier ook een camino en een wallaroo gehad maar niet hard opgevoerd ( 60 km/u ) nogal lastige politie hier voor hard opgefokte
brommers . " Zet em maar is op de rollen " en harder als 60 dan was je je brommer kwijt .
itr is life . all the rest is detail
mr. X

Post by mr. X »

Haha, ik stopte nooit.
ToyZ

Post by ToyZ »

Mijn allereerste Honda:

Image

Image

Image

Image

Ruim 12 jaar geleden werd ik de trotse eigenaar van een zeer nette ED7, welke voor de vorige eigenaar jaren in bezit van mijn vader was geweest.
Na een jaar wilde de vorige eigenaar eigenlijk liever een Calibra (wat een vergissing) gaan rijden. Ik heb hem toen gelijk van hem overgenomen.
Overigens reed ik krap twee jaar later in een ED9, waarmee ik weer ruim drie jaar de wegen onveilig heb gemaakt.

Na een periode in een Frans merk te hebben gereden, werd het tijd mijn voorliefde voor de 4th gen Civic weer voor te zetten. Er kwam een heuze EE9 welke op Nederlandse bodem was afgeleverd. Bijna iedereen kent deze Barcelona groene EE9 wel met de rode NSX remmenpartij aan de voorzijde.

Na bijna vijf jaar aan energie en liefde in deze auto te hebben gestoken, werd het bezitten van drie auto's een te dure liefhebberij en ik had simpelweg niet genoeg tijd meer voor de auto. De EE9 ging er dus uit.

Na een aantal maanden zonder Honda, bleef de VTEC wel lonken.
Er ging een tweede auto de deur uit, en maakte plaats voor een EP3, waar wij vandaag de dag veel plezier aan beleven.

Hopelijk kan ik over een paar jaar dit verhaal aanvullen met verdere ervaringen met Honda's, die ik wellicht in de komende jaren zal opdoen.
Katana

Post by Katana »

Ik mis nog steeds mijn ED9 wat een ervaring was de eerst testrit 8)
D-Rex

Post by D-Rex »

Mijn eerste Honda;

Image

En daar rij ik sinds 1998 nog steeds elke dag mee rond 8)
mr. X

Post by mr. X »

Mijn eerste auto/Honda:

Image
Nog een,
En nog één.

Huidige honda:
Één,
Twee,
Drie!
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Mijn eerste Honda:
Image
Image
Jo&

Post by Jo& »

Mijn eerste honda (en eerste auto), een Jazz 1.4 sport automaat bj 2005! Met LM velgjes en achter 3 ruiten geblindeerd.
Fototje ff geleend:
Image

Mijn tweede auto, tevens tweede Honda een rode Civic 1.6 sport bj 2003:
Wederom fototje ff geleend.
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=36052571

En nu mijn rode EP3 :D
Locked