Civic aftermath...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Elise is met Toyotablok toch? 1.8?
Nana korobi ya oki
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Kan, er zijn nogal wat versies van de Elise.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

VTECCIE wrote:
RedSun wrote:Gefeliciteerd!

Wat voor Jappanners ben je aan het bekijken voor jezelf? Waar denk je aan?


Daar ben ik helaas al maanden mee bezig en ik weet het nog niet...

Een EVO is een optie, een 350Z is een optie, een Elise is een optie. Zelfs een S2K zou nog mogelijk zijn aangezien het toch een pure weekend wagen wordt.

Aan de andere kant denk ik, moet ik wel zoveel geld uitgeven aan een weekend wagen. :-?


350Z is te groot en te lomp, alleen snel in rechte stukken heb ik gehoord ( op s2ki zijn veel lui van 350Z overgestapt naar S2k! )

Elise tsja, kijk maar top gear en oordeel zelf bij die test met s2k/elise en bmw z1 geloof ik :P

Evo, dat zou mijn keus zijn! Als ze niet zo ontiegelijk veel zuipen!! :S wel geile bak!
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Ariel Atom :D
weekend bak, 10,000euro weet nie of dat teveel is en een top van 300km/h met Honda hart
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

S.J. wrote:Ariel Atom :D
weekend bak, 10,000euro weet nie of dat teveel is en een top van 300km/h met Honda hart


Nou, ik weet niet van waar je 10,000 euro hebt als prijs en een top van 300km/h, dacht het niet hoor.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Nyther wrote:350Z is te groot en te lomp, alleen snel in rechte stukken heb ik gehoord ( op s2ki zijn veel lui van 350Z overgestapt naar S2k! )

Elise tsja, kijk maar top gear en oordeel zelf bij die test met s2k/elise en bmw z1 geloof ik :P

Evo, dat zou mijn keus zijn! Als ze niet zo ontiegelijk veel zuipen!! :S wel geile bak!


350Z
Groot en lomp, mwah dat vind ik wel meevallen. In de BMI delen komt ie ook best vooruit. Het model is naar mijn mening ook erg mooi.

Elise
Heb ik niet gezien dus vertel. Overigens geloof ik test van BMI een stuk eerder dan Top Gear waar aan het einde van de show een Engelse wagen altijd weer de beste is maar ik ben benieuwd.

EVO
Zuipen, ach het wordt een weekendwagen en een S2K zal met 9000 rpm ook geen 1:10 rijden. Neem me maar een rondje mee in de S2K en overtuig me. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

VTECCIE wrote:
Elise
Heb ik niet gezien dus vertel. Overigens geloof ik test van BMI een stuk eerder dan Top Gear waar aan het einde van de show een Engelse wagen altijd weer de beste is maar ik ben benieuwd.

De britten zijn ook gek op de CTR. Made in UK.
Check American Touge 2. Daar zie je een Elise met K20A +supercharger...
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

VTECCIE wrote:
Nyther wrote:350Z is te groot en te lomp, alleen snel in rechte stukken heb ik gehoord ( op s2ki zijn veel lui van 350Z overgestapt naar S2k! )

Elise tsja, kijk maar top gear en oordeel zelf bij die test met s2k/elise en bmw z1 geloof ik :P

Evo, dat zou mijn keus zijn! Als ze niet zo ontiegelijk veel zuipen!! :S wel geile bak!


350Z
Groot en lomp, mwah dat vind ik wel meevallen. In de BMI delen komt ie ook best vooruit. Het model is naar mijn mening ook erg mooi.

Elise
Heb ik niet gezien dus vertel. Overigens geloof ik test van BMI een stuk eerder dan Top Gear waar aan het einde van de show een Engelse wagen altijd weer de beste is maar ik ben benieuwd.

EVO
Zuipen, ach het wordt een weekendwagen en een S2K zal met 9000 rpm ook geen 1:10 rijden. Neem me maar een rondje mee in de S2K en overtuig me. :D


350Z is beauty om te zien maar heb van verschillende testrijders gehoord dat ie simpelweg te lomp is in de bochten.

Op youtube staat ergens een aflevering van TopGear, waar ze de BMW Z1,S2K en de elise testen... http://screen.bg/?id=1122 Er is nog ergens een paar afleverignen waarin de s2000 voorkomt en clarkson spreekt er alleen maar met lof over

Mijn s2k rijd ALTIJD 1:10 hoe ik ook rij :D
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Als ik tussen die drie zou moeten kiesen zou ik ook voor een Evo gaan.

Maar welke, de X is duurder dan de VI natuurlijk...

De VI blijft wel de beste Evo van het stel.


EDIT: is een Supra niet wat voor je?
Nana korobi ya oki
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Supra? Nee... mij te groot/lang. Ik heb ook niet echt wat met het model. Ik reed wel eens in een twin turbo model en dat was wel lekker rijden.

Wat betreft de EVO, een VI of een VII vind ik de mooiste EVO's.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

EVO VI en VIII zijn mijn favorieten!

350Z vind ik een mooie auto, heb er nog nooit in gereden (evo's ook niet :P). Vriend van m'n ouders heeft een 350Z, het geluid is wel erg mooi!

S2k vind ik een heerlijke auto! Ziet er goed uit, rijdt lekker, zeker als de zon schijnt.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

EVO VI, zeker... in het wit

Bij zo'n auto moet je niet zeuren om benzine verbruik. Zeker niet als het een weekend auto word.

Als je er ook meer over het circuit wil is een evo of skyline een betere basis dan een 350z of s2k.

Gebruik je hem alleen in de weekenden om rustig van dorpje naar dorpje mee te cruizen, is een 'drop-top' toch de betere keus imo.
De 350 z is 'meer' auto. hij is groter en straalt daardoor wat anders uit. Ben alleen zelf helemaaaal geen fan van het interieur. Allemaal zo groot en lomp.
De s2000 in het zwart met bronze velgen en een TEIN setje zou dan mijn keus zijn als je hem voor de doeleinden gaat gebruiken waarvoor ik denk dat jij hem wil gebruiken :wink: correct me if I'm wrong.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

oh en btw
Witte EVO VI
staat wel bij Moree voor degene die daar problemen mee hebben.
Hij heeft ook nog een grijze VI.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Die witte staat er al even, de grijze overigens ook. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Die grijze staat er idd al weer een hele tijd. Maargoed, jou ITR was de dag erna ook niet kwijt.
Ik wil maar zeggen, op het moment is het gruwelijk zuinig wat betreft de auto handel. Vooral de handel in de exclusievere auto's mede door de benzine prijzen.

Iedereen wil een stink diesel rijden.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Waar ik een beetje tegen aan hik bij een VI is de kilometerstand. Over de ton is nu niet echt waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Idd dat zou mij ook tegenhouden. maar ja tis al een redelijk oud model dus een km-stand van 40.000 wordt erg lastig denk ik.

Of je moet net zo'n liefhebber als jij tegenkomen....
Nana korobi ya oki
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik weet er zo één, een witte VI met zeer weinig kilometers en uitmuntend verzorgt. Die kost ook gelijk 35000 euro... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

35.000? dat is wel heel erg veel...... wat koste hij nieuw? 60 max lijkt me?
Nana korobi ya oki
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Staat een mooie VIII voor 29.999 met 15.000KM op EM
Locked