Civic aftermath...
VTECCIE wrote:RedSun wrote:Gefeliciteerd!
Wat voor Jappanners ben je aan het bekijken voor jezelf? Waar denk je aan?
Daar ben ik helaas al maanden mee bezig en ik weet het nog niet...
Een EVO is een optie, een 350Z is een optie, een Elise is een optie. Zelfs een S2K zou nog mogelijk zijn aangezien het toch een pure weekend wagen wordt.
Aan de andere kant denk ik, moet ik wel zoveel geld uitgeven aan een weekend wagen. :-?
350Z is te groot en te lomp, alleen snel in rechte stukken heb ik gehoord ( op s2ki zijn veel lui van 350Z overgestapt naar S2k! )
Elise tsja, kijk maar top gear en oordeel zelf bij die test met s2k/elise en bmw z1 geloof ik :P
Evo, dat zou mijn keus zijn! Als ze niet zo ontiegelijk veel zuipen!! :S wel geile bak!
Nyther wrote:350Z is te groot en te lomp, alleen snel in rechte stukken heb ik gehoord ( op s2ki zijn veel lui van 350Z overgestapt naar S2k! )
Elise tsja, kijk maar top gear en oordeel zelf bij die test met s2k/elise en bmw z1 geloof ik :P
Evo, dat zou mijn keus zijn! Als ze niet zo ontiegelijk veel zuipen!! :S wel geile bak!
350Z
Groot en lomp, mwah dat vind ik wel meevallen. In de BMI delen komt ie ook best vooruit. Het model is naar mijn mening ook erg mooi.
Elise
Heb ik niet gezien dus vertel. Overigens geloof ik test van BMI een stuk eerder dan Top Gear waar aan het einde van de show een Engelse wagen altijd weer de beste is maar ik ben benieuwd.
EVO
Zuipen, ach het wordt een weekendwagen en een S2K zal met 9000 rpm ook geen 1:10 rijden. Neem me maar een rondje mee in de S2K en overtuig me.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:
Elise
Heb ik niet gezien dus vertel. Overigens geloof ik test van BMI een stuk eerder dan Top Gear waar aan het einde van de show een Engelse wagen altijd weer de beste is maar ik ben benieuwd.
De britten zijn ook gek op de CTR. Made in UK.
Check American Touge 2. Daar zie je een Elise met K20A +supercharger...
VTECCIE wrote:Nyther wrote:350Z is te groot en te lomp, alleen snel in rechte stukken heb ik gehoord ( op s2ki zijn veel lui van 350Z overgestapt naar S2k! )
Elise tsja, kijk maar top gear en oordeel zelf bij die test met s2k/elise en bmw z1 geloof ik :P
Evo, dat zou mijn keus zijn! Als ze niet zo ontiegelijk veel zuipen!! :S wel geile bak!
350Z
Groot en lomp, mwah dat vind ik wel meevallen. In de BMI delen komt ie ook best vooruit. Het model is naar mijn mening ook erg mooi.
Elise
Heb ik niet gezien dus vertel. Overigens geloof ik test van BMI een stuk eerder dan Top Gear waar aan het einde van de show een Engelse wagen altijd weer de beste is maar ik ben benieuwd.
EVO
Zuipen, ach het wordt een weekendwagen en een S2K zal met 9000 rpm ook geen 1:10 rijden. Neem me maar een rondje mee in de S2K en overtuig me.![]()
350Z is beauty om te zien maar heb van verschillende testrijders gehoord dat ie simpelweg te lomp is in de bochten.
Op youtube staat ergens een aflevering van TopGear, waar ze de BMW Z1,S2K en de elise testen... http://screen.bg/?id=1122 Er is nog ergens een paar afleverignen waarin de s2000 voorkomt en clarkson spreekt er alleen maar met lof over
Mijn s2k rijd ALTIJD 1:10 hoe ik ook rij

Supra? Nee... mij te groot/lang. Ik heb ook niet echt wat met het model. Ik reed wel eens in een twin turbo model en dat was wel lekker rijden.
Wat betreft de EVO, een VI of een VII vind ik de mooiste EVO's.
Wat betreft de EVO, een VI of een VII vind ik de mooiste EVO's.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
EVO VI, zeker... in het wit
Bij zo'n auto moet je niet zeuren om benzine verbruik. Zeker niet als het een weekend auto word.
Als je er ook meer over het circuit wil is een evo of skyline een betere basis dan een 350z of s2k.
Gebruik je hem alleen in de weekenden om rustig van dorpje naar dorpje mee te cruizen, is een 'drop-top' toch de betere keus imo.
De 350 z is 'meer' auto. hij is groter en straalt daardoor wat anders uit. Ben alleen zelf helemaaaal geen fan van het interieur. Allemaal zo groot en lomp.
De s2000 in het zwart met bronze velgen en een TEIN setje zou dan mijn keus zijn als je hem voor de doeleinden gaat gebruiken waarvoor ik denk dat jij hem wil gebruiken :wink: correct me if I'm wrong.
Bij zo'n auto moet je niet zeuren om benzine verbruik. Zeker niet als het een weekend auto word.
Als je er ook meer over het circuit wil is een evo of skyline een betere basis dan een 350z of s2k.
Gebruik je hem alleen in de weekenden om rustig van dorpje naar dorpje mee te cruizen, is een 'drop-top' toch de betere keus imo.
De 350 z is 'meer' auto. hij is groter en straalt daardoor wat anders uit. Ben alleen zelf helemaaaal geen fan van het interieur. Allemaal zo groot en lomp.
De s2000 in het zwart met bronze velgen en een TEIN setje zou dan mijn keus zijn als je hem voor de doeleinden gaat gebruiken waarvoor ik denk dat jij hem wil gebruiken :wink: correct me if I'm wrong.
oh en btw
Witte EVO VI
staat wel bij Moree voor degene die daar problemen mee hebben.
Hij heeft ook nog een grijze VI.
Witte EVO VI
staat wel bij Moree voor degene die daar problemen mee hebben.
Hij heeft ook nog een grijze VI.
Waar ik een beetje tegen aan hik bij een VI is de kilometerstand. Over de ton is nu niet echt waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ik weet er zo één, een witte VI met zeer weinig kilometers en uitmuntend verzorgt. Die kost ook gelijk 35000 euro... 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007