VTi-SpecR
RedSun wrote:gerb wrote:KW ophanging kunt ge ook belasten :lol:
Nee, belasting op kW zuigt.
Bij een B16 valt dat nog mee.
:lol: ik bedoelde vermogen dus...
maar als je hem swapt hoeven ze toch niet te weten dat je een dik blok erin hebt gehangen of is de controle streng?
Ze controleren wel eens de motorcode.
Komt die niet overeen, mag je blij zijn als je nog naar huis mag rijden :-?
Vorig weekend leuke spullen gaan ophalen in NL.
Omdat aftermarket brakes ook niet mogen in België heb ik dan maar besloten om een EK9 conversie te doen. 8)
Ik vroeg me net af dat de remschijven van een ITR dezelfde zijn? Weet iemand dat?
EK9 5-lug/bigbrake coversion
EK9 stuurhuis, de rack en de pinion moet worden overgezet in mijn EK4 stuurhuis (RHD -> LHD)
ITR HRC en remdrukverdeler
ITR OEM 15" wheels en 5-lug reservewiel

Omdat aftermarket brakes ook niet mogen in België heb ik dan maar besloten om een EK9 conversie te doen. 8)
Ik vroeg me net af dat de remschijven van een ITR dezelfde zijn? Weet iemand dat?
EK9 5-lug/bigbrake coversion
EK9 stuurhuis, de rack en de pinion moet worden overgezet in mijn EK4 stuurhuis (RHD -> LHD)
ITR HRC en remdrukverdeler
ITR OEM 15" wheels en 5-lug reservewiel

Het is 8 maanden geleden sinds ik hier nog een update heb geplaatst. :lol:
Die fully build B16 gaat dus niet door, er zit ondertussen een B18C R in met S4C bak met LSD, EK9 onderstel zit eronder samen met de EK9 rear sway bar.
Ik moet nog juist zorgen voor een ecu en conversie harness, een ITR radiator fan en nog wat kleinigheden. Dan laten afstellen met ectune en klaar!
Het project heeft de laatste maanden ff stilgestaan door onverwachte kosten aan mijn dagelijks EG6, waar trouwens ook nog veel werk aan is.
Een voorsmaakje:

Die fully build B16 gaat dus niet door, er zit ondertussen een B18C R in met S4C bak met LSD, EK9 onderstel zit eronder samen met de EK9 rear sway bar.
Ik moet nog juist zorgen voor een ecu en conversie harness, een ITR radiator fan en nog wat kleinigheden. Dan laten afstellen met ectune en klaar!
Het project heeft de laatste maanden ff stilgestaan door onverwachte kosten aan mijn dagelijks EG6, waar trouwens ook nog veel werk aan is.
Een voorsmaakje:

-