Vandaag alles ingebouwd en afgewerkt, ben in de ochtend kabels, isolatietape, krimp kousjes enzovoort gaan halen.
Toen de garage in gedoken, eerst de kabel van binnen naar de deur geleid, dit heb ik gedaan door via het rubber van de binnenkant naar buiten te gaan, en door een klein gaatje te boren in de deur weer naar binnen te gaan. Dit netjes afgewerkt met anti oxidatie spray en een krimpkous zodat het niet opvalt.
Toen in de deur alles met isolatie tape afgetaped en naar de juiste kabels geleid, hier heb ik alles gesoldeert en met een krimp kousje afgewerkt.

Aan de binnen kant heb van de rechter deur alles via de kabelgoot naar links richting de zekeringkast geleid, daar alles samen gevoegd en de relay eraan gesoldeert. De relay heb ik links voor in de hoek geplaatst omdat daar precies ruimte genoeg voor was, en hij valt dus ook precies achter het kunstof kapje. Ik heb niet echt geweldige foto's maar goed.

Sommige boutjes werkte niet helemaal mee...

Ook is het mercedes dopje is terug gegaan er komt nog een orgineel dopje voor terug net zoals een hoop boutjes die ontbreken.

Nu even over de spiegels, doordat de motoren uit een rechts gestuurde auto komen en de ene spiegel verder moet draaien dan de andere staan de spiegels nu ook iets scheef, dit word nog verholpen :wink:

Hij is weer opgebouwd en staat nu thuis weer in de garage.
Greetz,