*edit Behalve dit gekke ding DeLorean hij is namelijk compleet van aluminium. Aluminium roest wel degelijk maar vormt een oxide laagje waardoor het niet verder roest, dus toch roest het .
Ik meen toch echt dat deze van RVS is. Good Lord wat zal de wegenbelasting wel niet zijn van zo'n ding.
*edit Behalve dit gekke ding DeLorean hij is namelijk compleet van aluminium. Aluminium roest wel degelijk maar vormt een oxide laagje waardoor het niet verder roest, dus toch roest het .
Dit gekke ding? show some respect to the worlds first working time-machine!
VTECCIE wrote:Roest is dus niet zozeer een Honda-, maar meer een "Made in Japan"-probleem.
Mwah, bekijk de gemiddelde Toyota van 15 jaar oud en pak een EE8, ED9 of EE9 van die tijd. :shock:
Dan hebben we ook nog Daihatsu, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Mazda en Subaru, en zo gauw die 15 zijn roesten ze ook. Toyota's in iets mindere mate, maar ik ben regelmatig redelijk geschonden 15-jarige exemplaren tegengekomen.
VTECCIE wrote:Roest is dus niet zozeer een Honda-, maar meer een "Made in Japan"-probleem.
Mwah, bekijk de gemiddelde Toyota van 15 jaar oud en pak een EE8, ED9 of EE9 van die tijd. :shock:
Dan hebben we ook nog Daihatsu, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Mazda en Subaru, en zo gauw die 15 zijn roesten ze ook. Toyota's in iets mindere mate, maar ik ben regelmatig redelijk geschonden 15-jarige exemplaren tegengekomen.
Sorry hoor, maar franse autos van die leeftijd kom je haast niet eens meer tegen omdat zet onder je kont wegroesten... Denk aan de renault 5 bijvoorbeeld. Die hebben meer problemen met roest dan de jappen.
Mijn vriendin die er dagelijks mee rijdt klaagt erover dat ze bij haar werk niet in een keer in de parkeergarage kan komen. Om de krappe bochten te halen moet ze steken. De auto's achter haar zien gewoon een boodschappenauto en denken dat ze niet kan rijden. Zelfs een S-klasse haalt die bocht nog. En een parkeerwacht zei tegen haar: "Ik zeg niets .... :lol: "
Het voordeel hiervan is wel dat je je homokineten heel houdt. Bij mijn CRX ee8 met kleine draaicircel, waren die snel aan gort.