Japans Autosport Festival [30 maart 2008]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
wesjes

Post by wesjes »

Was gezellig helaas jammer van het lelijk weer.
En ja waar waren jullie opeens allemaal!!

Ik was zo rond 18.30 thuis i guess :D

@ Unicorn: Ik zal die smile heel lang houden dat weet ik nu al! ik zag veel mensen kijken en vragen van hmm wat is dat voor een auto.. ??
eteuben

Post by eteuben »

Ik wist niet dat je em mee zou nemen vandaag Wesley, maar ik keek wel even op toen ik em zag. Heb er rondom foto's van gemaakt.
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

:twisted: het was een gezellige ochtend meeting helaas dat het vanaf 13:00 ging regenen complimenten aan het bestuur was hele mooie plek en de auto's stonden netjes naast elkaar 8)
wesjes

Post by wesjes »

eteuben wrote:Ik wist niet dat je em mee zou nemen vandaag Wesley, maar ik keek wel even op toen ik em zag. Heb er rondom foto's van gemaakt.

We do love surprises now don't we? :D
eteuben

Post by eteuben »

Met recht een unieke auto op het paddock. Waar voorheen een Skyline zelden voorkwam (nu ook bij bosjes tegelijk) is dit nu nog mooi exclusief te noemen. :razz:
Roy

Post by Roy »

wesjes wrote:Was gezellig helaas jammer van het lelijk weer.
En ja waar waren jullie opeens allemaal!!

Ik was zo rond 18.30 thuis i guess :D

@ Unicorn: Ik zal die smile heel lang houden dat weet ik nu al! ik zag veel mensen kijken en vragen van hmm wat is dat voor een auto.. ??

ja man, waar was iedereen ineens de echte dieHard's zijn toch de civic rijders op een gegeven moment waren op een na alle integra's nsx'en en de helft van de accord's weg

en alleen de civic's stonden nog.

nee, :wink: joke .

Het was een leuke meeting jammer van het weer, maar leuk om met jullie kennis te maken.
Ik was er nog tot 17:00 gebleven,daarna was ik nog wezen eten in Groningen en toen maar naar huis ik was pas om 20:00 thuis.
was leuk maar nu moet ik naar bed anders moet ik morgen weer een smoesje verzinnen voor de chef. :twisted:
ps.
Vette FD2
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
integra

Post by integra »

Ja, het was een top weekend.
Het eten bij het JDM restaurant was top en super gezellig. :japan: :worshippy:
En vandaag hebben we het ook prima naar onze zin gehad. (ondanks de regen )

Iedereen bedankt voor de gezelligheid.

P.S.
Heeft iemand de crash van de subaru in de G.T. bocht nog mogen aanschouwen.
Voodoo

Post by Voodoo »

Zo'n slecht weer heb ik nog niet meegemaakt, zeer jammer. Grootste grut was al jammergenoeg al vertrokken, kan ik best begrijpen. In je auto schuilen voor de regen is ook niet echt de bedoeling denk :roll: Maar heb twee toppers vandaag mogen aanschouwen wat ik meer dan waard vind, de ep3 van Mig en de fd2 van Wes...top :thumbs: De plekken waren perfect, top geregeld Frans! :-)
Katana

Post by Katana »

Was ondanks het weer op zondag een geslaagd weekend :D

Een hoop nieuwe gezichten en de FD2 van Wesley was een knaller.

De Drifters hadden mooi VER plekje, top oplossing.

Puntje van aandacht voor de organisatie is het managen van het verkeer :roll:

Ik wil iedereen weer bedanken en tot volgende keer!
itr assen

Post by itr assen »

was weer een gezellig weekend
hopelijk volgende keer beter weer.

Image

Image

Image
Lucas79

Post by Lucas79 »

Zijn er nog meer mooie foto's van deze dag?

Wat mij erg opviel is dat onze club als een van de weinge de auto's aan de buitenkant nagenoeg standaard hebben gehouden. Alle andere clubs (Honda of anders) zijn veel meer bezig met optische tuning. Vind ik persoonlijk wel posfitief, betekend dat we gewoon al hele mooie auto's hebben :D
Deus Ex Machina!
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

unicorn wrote:Zijn er nog meer mooie foto's van deze dag?

Wat mij erg opviel is dat onze club als een van de weinge de auto's aan de buitenkant nagenoeg standaard hebben gehouden. Alle andere clubs (Honda of anders) zijn veel meer bezig met optische tuning. Vind ik persoonlijk wel posfitief, betekend dat we gewoon al hele mooie auto's hebben :D

:twisted: TYPE-R 's zijn standaard goed JDM YOO moet geen tupperware :schieten: bak worden
Nick

Post by Nick »

Hey mensen bedankt voor de TOP OCHTENT!! helaas was het weer nogal een bummer :cry:

maar wij hebben ons uitstekend vermaakt!!

Wes mooie bak man!! hou de glimmende kant boven!! :D
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Hallo Allemaal,

Ondanks het "shit" weer (middag) toch geslaagde dag gehad!
Frans bedankt weer voor de organisatie en de "geregelde" korting bij Meguiars, hopelijk volgend jaar beter weer.

Jan: nogmaals bedankt voor de Amerikaanse folders heel attent.

Foto's volgen weer z.s.m (zijn er dit keer niet zo veel)
mvm

Post by mvm »

Voor wat het ik heb gezien was het een leuke dag, jammer alleen dat het weer het uiteindelijke toch helemaal verpestte.

Heb nog niet een kwart gezien van wat er allemaal stond en/of gedaan wat ik allemaal wilde doen.
Vandaar ook dat ik niet echt de gelegenheid meer heb gehad om met iedereen kennis te maken.

Helaas was mijn vriendin niet genoeg gekleed voor het weer en die begon het rond 13:00 écht koud te krijgen. En toen het zich liet aanzien dat de regen vooralsnog niet zou stoppen zijn we met de andere NSX weer terug gereden.

Maar toch iedereen bedankt voor het welkom en de parkeerplaats. Hoop dat het volgend jaar in ieder geval veel beter weer zal zijn.
Niels

Post by Niels »

Ben er nog even geweest, maar alleen de auto ophalen.

Niet veel gezien, Wesjes zien weg rijden net voorbij de tunnel. Frans(?) net weg zien rijden toen we aan kwamen lopen, die Takata's vallen wel op hahah! DC2 van Wendy zien staan en voor de rest weinig. M'n humeur was ook al danig naar de tering dat we maar weer zo snel mogelijk zijn vertrokken (wat een LOMP volk die vrijwilligers van het circuit). Al schoot dat niet op met alle burnout-Sjonnies en Anita's in de tunnel.
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Hier zijn ze dan de pic's :o

http://s261.photobucket.com/albums/ii44/midd056/

Verzoek aan Nick of Juggie? die met vriendin/vrouw/echtgenoot was:

Er is een foto van mijn CTR rijdend onderweg genomen kun je die aan mij toe zenden? ([email="w.middendorp@wanadoo.nl"]w.middendorp@wanadoo.nl[/email])

Alvast bedankt hiervoor :-)
AllGo

Post by AllGo »

Katana wrote:Puntje van aandacht voor de organisatie is het managen van het verkeer :roll:

Ik vraag me toch af hoe jij nou voor ons bent weg gekomen 8)
Katana

Post by Katana »

AllGo wrote:
Katana wrote:Puntje van aandacht voor de organisatie is het managen van het verkeer :roll:

Buiten het hek rechtsaf gegaan, jullie zeker links?
AllGo

Post by AllGo »

Katana wrote:
AllGo wrote:

Buiten het hek rechtsaf gegaan, jullie zeker links?

Ook naar rechts... Toen door een boel dorpjes.. En bij Beilen (meen ik) de snelweg op..
Locked