:twisted: het was een gezellige ochtend meeting helaas dat het vanaf 13:00 ging regenen complimenten aan het bestuur was hele mooie plek en de auto's stonden netjes naast elkaar 8)
Met recht een unieke auto op het paddock. Waar voorheen een Skyline zelden voorkwam (nu ook bij bosjes tegelijk) is dit nu nog mooi exclusief te noemen. :razz:
wesjes wrote:Was gezellig helaas jammer van het lelijk weer. En ja waar waren jullie opeens allemaal!!
Ik was zo rond 18.30 thuis i guess
@ Unicorn: Ik zal die smile heel lang houden dat weet ik nu al! ik zag veel mensen kijken en vragen van hmm wat is dat voor een auto.. ??
ja man, waar was iedereen ineens de echte dieHard's zijn toch de civic rijders op een gegeven moment waren op een na alle integra's nsx'en en de helft van de accord's weg
en alleen de civic's stonden nog.
nee, :wink: joke .
Het was een leuke meeting jammer van het weer, maar leuk om met jullie kennis te maken.
Ik was er nog tot 17:00 gebleven,daarna was ik nog wezen eten in Groningen en toen maar naar huis ik was pas om 20:00 thuis.
was leuk maar nu moet ik naar bed anders moet ik morgen weer een smoesje verzinnen voor de chef. :twisted:
ps.
Vette FD2
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Ja, het was een top weekend.
Het eten bij het JDM restaurant was top en super gezellig. :japan: :worshippy:
En vandaag hebben we het ook prima naar onze zin gehad. (ondanks de regen )
Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
P.S.
Heeft iemand de crash van de subaru in de G.T. bocht nog mogen aanschouwen.
Zo'n slecht weer heb ik nog niet meegemaakt, zeer jammer. Grootste grut was al jammergenoeg al vertrokken, kan ik best begrijpen. In je auto schuilen voor de regen is ook niet echt de bedoeling denk :roll: Maar heb twee toppers vandaag mogen aanschouwen wat ik meer dan waard vind, de ep3 van Mig en de fd2 van Wes...top :thumbs: De plekken waren perfect, top geregeld Frans! :-)
Wat mij erg opviel is dat onze club als een van de weinge de auto's aan de buitenkant nagenoeg standaard hebben gehouden. Alle andere clubs (Honda of anders) zijn veel meer bezig met optische tuning. Vind ik persoonlijk wel posfitief, betekend dat we gewoon al hele mooie auto's hebben
unicorn wrote:Zijn er nog meer mooie foto's van deze dag?
Wat mij erg opviel is dat onze club als een van de weinge de auto's aan de buitenkant nagenoeg standaard hebben gehouden. Alle andere clubs (Honda of anders) zijn veel meer bezig met optische tuning. Vind ik persoonlijk wel posfitief, betekend dat we gewoon al hele mooie auto's hebben
:twisted: TYPE-R 's zijn standaard goed JDM YOO moet geen tupperware :schieten: bak worden
Ondanks het "shit" weer (middag) toch geslaagde dag gehad!
Frans bedankt weer voor de organisatie en de "geregelde" korting bij Meguiars, hopelijk volgend jaar beter weer.
Jan: nogmaals bedankt voor de Amerikaanse folders heel attent.
Foto's volgen weer z.s.m (zijn er dit keer niet zo veel)
Voor wat het ik heb gezien was het een leuke dag, jammer alleen dat het weer het uiteindelijke toch helemaal verpestte.
Heb nog niet een kwart gezien van wat er allemaal stond en/of gedaan wat ik allemaal wilde doen.
Vandaar ook dat ik niet echt de gelegenheid meer heb gehad om met iedereen kennis te maken.
Ben er nog even geweest, maar alleen de auto ophalen.
Niet veel gezien, Wesjes zien weg rijden net voorbij de tunnel. Frans(?) net weg zien rijden toen we aan kwamen lopen, die Takata's vallen wel op hahah! DC2 van Wendy zien staan en voor de rest weinig. M'n humeur was ook al danig naar de tering dat we maar weer zo snel mogelijk zijn vertrokken (wat een LOMP volk die vrijwilligers van het circuit). Al schoot dat niet op met alle burnout-Sjonnies en Anita's in de tunnel.