Smokey's Black ITR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
the_smoker

Re: o

Post by the_smoker »

DC2TYPER wrote:
the_smoker wrote:Meeste zijn afgetrapt en halen de 180 nog niet meer..

Ja, maar hier moet ge toch mee oppassen. Er zijn er veel (lees: de grootste hoop) waarvan de kleppen op half zeven staan waardoor ze niet meer aan hun pk's komen :wink:

Nog maar niet over de kleppen gesproken inderdaad :wink:
Was ik vergeten te vermelden
Sorry :o ops:
the_smoker

i

Post by the_smoker »

ITR639 wrote:Intro met launch control in ieder geval 8)
Nog wat inspiratie opdoen van itr-dc2.com leden...

Zeker doen :lol:
En ik ga ook wel eens kijken :lol:
White-ITR

Post by White-ITR »

ITR639 wrote:Intro met launch control in ieder geval 8)

:D ik ook zeker :twisted: maar zelf wil ik niet te veel in beeld komen zenne 8) (ik pak nie goe op film :o ops: :lol: :wink :)
White-ITR

Re: o

Post by White-ITR »

the_smoker wrote:
DC2TYPER wrote:
"the_smoker":3nimh8pu wrote:Meeste zijn afgetrapt en halen de 180 nog niet meer..

Ja, maar hier moet ge toch mee oppassen. Er zijn er veel (lees: de grootste hoop) waarvan de kleppen op half zeven staan waardoor ze niet meer aan hun pk's komen :wink:

Nog maar niet over de kleppen gesproken inderdaad :wink:
Was ik vergeten te vermelden
Sorry :o ops:[/quote:3nimh8pu]

zie maar naar de mijne ,in het begin veel te weinig pk's en na het afstellen van de kleppen en ontsteking dik aan zen pk's(en nu ist een beetje meer) :lol: :wink:
Sinister

Post by Sinister »

Doet Tim afstelling van kleppen ook? Wat kost zo een afstelling?
Maar nu hebbek luchtreservoir vanonder aan bumper weggehaald voor vetter geluid maar hebbek iets minder pk hebbek indruk.
Volgende week steek ik een Tenzo R cold air intake en dan ga ik is langs Tim moest het nodig zijn.
White-ITR

Post by White-ITR »

Sinister wrote:Doet Tim afstelling van kleppen ook? Wat kost zo een afstelling?
Maar nu hebbek luchtreservoir vanonder aan bumper weggehaald voor vetter geluid maar hebbek iets minder pk hebbek indruk.
Volgende week steek ik een Tenzo R cold air intake en dan ga ik is langs Tim moest het nodig zijn.

hoeveel kleppen afstellen kost weet ik niet juist meer :o ops: zal het morgen is vlug vragen :wink:
the_smoker

i

Post by the_smoker »

Sinister wrote:Doet Tim afstelling van kleppen ook? Wat kost zo een afstelling?

Ge zult me Cold Air mss meer Pk krijgen maar minder koppel. Das zoals me rechte uitlaatlijn. Zou mss met luchtfilter hetzelfde gevoel kunnen geven 8)
De Tenzo R intake wat moet die kosten? Ik dacht een 110? Is allemaal hetzelfde al de AEM van 350euro :lol:
Het geluid van een CAI gaat u ne grote lach op u gezicht geven :lol: Brult enorm hard. heel zwaar maar de vtec gaat luid :shock:
Sinister

Post by Sinister »

@White ITR: Thnx
@the_smoker: Ja die Tenzo kost een 119€ zoiets, die AEM is idd gewoon overkill! Ja het geluid daar doen we het voor he :-) maar mijn vriendin is daar niet zo happig op :wink:
the_smoker

o

Post by the_smoker »

Sinister wrote:@White ITR: Thnx
@the_smoker: Ja die Tenzo kost een 119€ zoiets, die AEM is idd gewoon overkill! Ja het geluid daar doen we het voor he :-) maar mijn vriendin is daar niet zo happig op :wink:

Als ge half gas geeft is er nauwelijks verschil merkbaar maar bij volgas op lage toeren :shock: Zwaar ronken en dan vtec dan brand de hel los.....Wa moet da wel niet geven met uitlaatlijn....Of enkel eindpot :shock:

Bij mij moet het nie alleen show zijn maar ook wel wat go....Anders kunde ook in uwe collecteur een gat boren he dan hebde ook veel lawaai bij :lol:
ITR292

Post by ITR292 »

Hey Kristof!

Toch nog aan de 200pk geraakt :-)

Wat een vermogen voor een bijna-stock integra :shock: , en de sound met de CAI :twisted:
the_smoker

i

Post by the_smoker »

ITR292 wrote:Hey Kristof!

Toch nog aan de 200pk geraakt :-)

Wat een vermogen voor een bijna-stock integra :shock: , en de sound met de CAI :twisted:

Hier zie .....Volgens mij een bekende maar ben u naam kwijt..... :D
Bangelijke Itr gij he :wink:
En na Paar minuten afkoele en de radio opzetten en tja nog wa ontsteking bijregelen toch de 200 kunne aantikke....En het geluid....man word er gewoon Horny van :lol: :lol:
ITR292

Post by ITR292 »

Ben dus de Bèr hé :lol:

Je vreesde toen blijkbaar dat je niet aan de 200pk zou komen :lol:
Nooit de moed laten zakken dus!

Als de mijne morgenavond op de bank staat ook effe de radio opengooien, dikke hardstyle en juu :twisted: :lol:
the_smoker

o

Post by the_smoker »

ITR292 wrote:Ben dus de Bèr hé :lol:

Je vreesde toen blijkbaar dat je niet aan de 200pk zou komen :lol:
Nooit de moed laten zakken dus!

Als de mijne morgenavond op de bank staat ook effe de radio opengooien, dikke hardstyle en juu :twisted: :lol:

De jusite kleur van ITR....De juiste muziek.....Enkel beetje vreemd spreken maar da pak ik er graag bij/...Wij gaann het nog goed vinden ikke en gij :lol:
Vanwaar bent gij eigenlijk en hebt ge msn???
ITR292

Post by ITR292 »

Jaja, dressed in black en stampuh :stampen: :lol:

Ben van As (regio Genk) dus beetje ver weg van Merksplas City :lol:

Voor msn-adres zie mijn profiel

Greetz!
the_smoker

o

Post by the_smoker »

ITR292 wrote:Jaja, dressed in black en stampuh :stampen: :lol:

Ben van As (regio Genk) dus beetje ver weg van Merksplas City :lol:

Voor msn-adres zie mijn profiel

Greetz!

Da adres hahahaha :lol: :lol: :lol:
ITR292

Post by ITR292 »

Ivm de R-movie, misschien kan ik er ook nog bij :?: :-)
Dan zijn we al met 2 zwarte ITR's :lol:
the_smoker

i

Post by the_smoker »

ITR292 wrote:Ivm de R-movie, misschien kan ik er ook nog bij :?: :-)
Dan zijn we al met 2 zwarte ITR's :lol:

U bent aangenomen :wink:
the_smoker

l

Post by the_smoker »

Vandaag voor de eerste keer echt zwaar "overdwars" gegaan me de itr....
Vol in het gas....Vlak voor de bocht gas los en zwaar ""kappen"" aan het stuur.....Ik sloeg wel even in paniek dus ging zo wat halvelings op de rem. Menselief wat is dat een beestig gevoel :shock: :shock:
Reed maar een 50 ofzo ze....Maar damn!!!! :shock: :shock:
the_smoker

rf

Post by the_smoker »

.....Kom net terug vant werk. mooi weer dus ik dacht goede grip
Verkeerd gedacht.Diezelfde bocht pak ik vlotjes tegen 80 :-? ITR begon te schuiven en kreeg 1ne meter voor den beton pas grip.
Had niet gezien dat de baan nog zijknat was en vergeten dak men zomerbanden heb steken....Man man man ben er nog nie goed van. Was echt zeer krap......Voortaan terug wat oppassen want mooi weer wil niet zeggen veel grip :o ops:
HONDA

Post by HONDA »

Sorry hoor maar of je rijdt als een idioot of je banden zijn bagger. Ik heb de wagen 4 a 5 jaar en ik ben nog nooit vol scheef gegaan en zeker niet met 50.

Jij hebt de wagen net en ik hoor niet anders... :-?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Locked