Rekening rijden berekening?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
HondArd

Post by HondArd »

Als je koste wat het kost dat kastje in je auto wil voorkomen kan je ook klassiek gaan rijden. Ergens rond bouwjaar 1987 is de grens van wegenbelastingvrij (en ook rekeningrijdenvrij) ingesteld, dus auto's van voor die datum gaan vrijuit. En tot dat bouwjaar is er nog veel leuk en bruikbaar spul te krijgen, en qua betrouwbaarheid waren auto's van rond die tijd al vrij goed en nog makkelijk zelf te onderhouden.
chris

Post by chris »

HondArd wrote:Als je koste wat het kost dat kastje in je auto wil voorkomen kan je ook klassiek gaan rijden. Ergens rond bouwjaar 1987 is de grens van wegenbelastingvrij (en ook rekenigrijdenvrij) ingesteld, dus auto's van voor die datum gaan vrijuit. En tot dat bouwjaar is er nog veel leuk en bruikbaar spul te krijgen, en qua betrouwbaarheid waren auto's van rond die tijd al vrij goed en nog makkelijk zelf te onderhouden.

ik zit zelf wat rond te kijken voor een mercedes G-klasse.. als je een goed opgeknapte kan vinden op een wegenbelastingvrij chassis lach je je een ongeluk en trek je een hele dikke middelvinger naar de overheid 8)

er zijn zelfs G55 AMG's te koop op oldtimer chassis'.. dat chassis is nooit veranderd zolang die auto al bestaat :lol:
Jo&

Post by Jo& »

chris wrote:
HondArd wrote:Als je koste wat het kost dat kastje in je auto wil voorkomen kan je ook klassiek gaan rijden. Ergens rond bouwjaar 1987 is de grens van wegenbelastingvrij (en ook rekenigrijdenvrij) ingesteld, dus auto's van voor die datum gaan vrijuit. En tot dat bouwjaar is er nog veel leuk en bruikbaar spul te krijgen, en qua betrouwbaarheid waren auto's van rond die tijd al vrij goed en nog makkelijk zelf te onderhouden.

ik zit zelf wat rond te kijken voor een mercedes G-klasse.. als je een goed opgeknapte kan vinden op een wegenbelastingvrij chassis lach je je een ongeluk en trek je een hele dikke middelvinger naar de overheid 8)

er zijn zelfs G55 AMG's te koop op oldtimer chassis'.. dat chassis is nooit veranderd zolang die auto al bestaat :lol:

WHAHAHAHA gewoon overbouwen? Die is echt te gaaf!
Drop eens een link, die wil ik ook wel!
chris

Post by chris »

Jo& wrote:
chris wrote:

WHAHAHAHA gewoon overbouwen? Die is echt te gaaf!
Drop eens een link, die wil ik ook wel!
:lol:

hier iig al een normale omgebouwde..

http://link.marktplaats.nl/304891887

kan die amg even niet vinden, maar tijdje terug wel tegengekomen
Jo&

Post by Jo& »

Echt waanzinnig slim vind ik dat.
vtec vince

Post by vtec vince »

Dan is die k20 in de eerste gen civic nog helemaal zo gek niet :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
MLM

Post by MLM »

Woehoe! Met de val van het kabinet, is de kilometerheffing voorlopig van de baan!
Dimer

Post by Dimer »

Katana

Post by Katana »

MLM wrote:Woehoe! Met de val van het kabinet, is de kilometerheffing voorlopig van de baan!

Lijkt leuk, vergeet alleen niet dat hierdoor belangrlijke beslissingen weer op de lange baan gaan. En dat kost nog veel meer geld.

Laat ik maar niets over Dhr.Bos zeggen
MLM

Post by MLM »

Denk dat de uitsprak van dhr. van Woerkom prematuur is geweest. Belangrijke onderwerpen, waaronder de kilometerheffing, moeten zoals Frans al zei op de lange baan geschoven worden.

Er zitten zowel voor- en nadelen aan de val van het kabinet. Voor mij persoonlijk zitten er meer voordelen aan.
Katana

Post by Katana »

Wat ik bedoel is dat er een begrotings tekort is. Als hier niets aan word gedaan loopt de staats schuld verder op. Loopt de staats schuld verder op komen we in de problemen met de inflatie, enz, enz

Vroeg of laat krijgen we de rekening
vtec vince

Post by vtec vince »

En die rekening mogen wij weer betalen!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
integra

Post by integra »

Ja Ja. ik begin al te sparen :(
Locked