ee8 wrote:zat es ff je topic door te lezen maar een rotora bbk past inderdaad niet in een oem 17inch wiel.
weet niet hoe dat met jouw wielen en jouw auto uit gaat komen, maar op stock past het niet, tang loopt tegen de spaken van de wielen aan.
keer bij dbm daar achtergekomen toen ik ervaringen van een klant hoorde met een niet nader te noemen ander bedrijf, och meneer, maakt toch niet uit, dan slijpen we toch wat van je spaken af :shock:
toen bij de ep3 stoptech set gepast, past als gegoten (in de originele wielen, zonder spacer) en die klant was daar zeer tevreden over. daarna nog meerdere ep3's, stuk of 4 geloof ik, voorzien van stoptech en allemaal zonder problemen en met veel remplezier.
voor meer stoptech info kan je wel ff pm'en Toyz......
Niels,
De Rotora set past inderdaad niet zonder aanpassingen in een standaard EP3 velg, hiervoor zou je een spacer (niet mijn ding) moeten toepassen van 3mm. Echter heb ik straks 18" ET42 wielen, waarmee dat probleem verholpen zou moeten zijn.
Stoptech zal het gaan worden, waarbij ik waarschijnlijk een stage 2 upgrade zal nemen met geboorde schijven. Heel misschien een BBK met aan de achterzijde Acura Type S geboorde schijven. Allemaal een beetje overkill, maar met het oog op een aanstaande circuitdag wel belangrijk.
ee8 wrote:zat es ff je topic door te lezen maar een rotora bbk past inderdaad niet in een oem 17inch wiel.
weet niet hoe dat met jouw wielen en jouw auto uit gaat komen, maar op stock past het niet, tang loopt tegen de spaken van de wielen aan.
keer bij dbm daar achtergekomen toen ik ervaringen van een klant hoorde met een niet nader te noemen ander bedrijf, och meneer, maakt toch niet uit, dan slijpen we toch wat van je spaken af :shock:
toen bij de ep3 stoptech set gepast, past als gegoten (in de originele wielen, zonder spacer) en die klant was daar zeer tevreden over. daarna nog meerdere ep3's, stuk of 4 geloof ik, voorzien van stoptech en allemaal zonder problemen en met veel remplezier.
voor meer stoptech info kan je wel ff pm'en Toyz......
Niels,
De Rotora set past inderdaad niet zonder aanpassingen in een standaard EP3 velg, hiervoor zou je een spacer (niet mijn ding) moeten toepassen van 3mm. Echter heb ik straks 18" ET42 wielen, waarmee dat probleem verholpen zou moeten zijn.
Stoptech zal het gaan worden, waarbij ik waarschijnlijk een stage 2 upgrade zal nemen met geboorde schijven. Heel misschien een BBK met aan de achterzijde Acura Type S geboorde schijven. Allemaal een beetje overkill, maar met het oog op een aanstaande circuitdag wel belangrijk.
Ik stuur je even een PM.
jij pm ook.
ik vind een bbk op een EP3 geen overbodige luxe hoor, vind die standaard remmen nou niet echt goed als je ze een beetje gaat gebruiken......
Inmiddels zijn mijn remmen binnen en heb ik vandaag een Supersprint tussenpijp zonder demper laten monteren. Ik geloof dat dit niet helemaal de juiste keuze van me is geweest aangezien er behoorlijk wat geluid geproduceerd wordt door dat gekke pijpie. Mijn vriendin, die deze auto gebruikt voor dagelijks vervoer, gaat dit denk ik niet leuk vinden, haha.
De tussenpijp is goedgekeurd :razz: . Zelfs mijn schoonzusje heeft met een grote grijns op haar gezicht ermee rondgereden. Inmiddels ben ik er zelf ook wel aan gewend geraakt.
@ Kniteforce: jouw vrouw is dus niet de enige, haha
Schitterende R als eerste. Ten tweede de vraag; Die Stootlijsten heb ik op praktisch geen enkel andere R gezien. Was dat ook een extra optie destijds en kun je die later ook nog aanschaffen/monteren ?
[quote="Sincx"]Schitterende R als eerste. Ten tweede de vraag]
Dank voor je compliment.
De stootlijsten zijn OEM Honda en wellicht nog te bestellen bij de dealer.
Enige wat je dan nog hoeft te doen is ze in kleur te laten spuiten en ze erop te plakken.