THE END............TO BE CONTINUED

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
ToyZ

Post by ToyZ »

ee8 wrote:zat es ff je topic door te lezen maar een rotora bbk past inderdaad niet in een oem 17inch wiel.

weet niet hoe dat met jouw wielen en jouw auto uit gaat komen, maar op stock past het niet, tang loopt tegen de spaken van de wielen aan.

keer bij dbm daar achtergekomen toen ik ervaringen van een klant hoorde met een niet nader te noemen ander bedrijf, och meneer, maakt toch niet uit, dan slijpen we toch wat van je spaken af :shock:

toen bij de ep3 stoptech set gepast, past als gegoten (in de originele wielen, zonder spacer) en die klant was daar zeer tevreden over. daarna nog meerdere ep3's, stuk of 4 geloof ik, voorzien van stoptech en allemaal zonder problemen en met veel remplezier.

voor meer stoptech info kan je wel ff pm'en Toyz......

Niels,

De Rotora set past inderdaad niet zonder aanpassingen in een standaard EP3 velg, hiervoor zou je een spacer (niet mijn ding) moeten toepassen van 3mm. Echter heb ik straks 18" ET42 wielen, waarmee dat probleem verholpen zou moeten zijn.

Stoptech zal het gaan worden, waarbij ik waarschijnlijk een stage 2 upgrade zal nemen met geboorde schijven. Heel misschien een BBK met aan de achterzijde Acura Type S geboorde schijven. Allemaal een beetje overkill, maar met het oog op een aanstaande circuitdag wel belangrijk.

Ik stuur je even een PM.
slydawg

Post by slydawg »

Voodoo wrote:
boikel wrote:
VTECRob wrote:Nope zwart.. 8)

Jij bedoelt die ene die elke ronde bij het bord TT Assen even inhield. :-)

geen gas inhouden maar in z'n 6 ipv 4 :lol:

It's all about the Db's!! :wink:
Katana

Post by Katana »

slydawg wrote:
Voodoo wrote:
boikel wrote:
VTECRob wrote:Nope zwart.. 8)

Jij bedoelt die ene die elke ronde bij het bord TT Assen even inhield. :-)

geen gas inhouden maar in z'n 6 ipv 4 :lol:

It's all about the Db's!! :wink:

Das ook toevallig, die heb ik ook een tijd achterna gezeten.

Ik had alleen niet het idee dat hij bij het bord TT Assen.com van het gas ging :wink:
ee8

Post by ee8 »

ToyZ wrote:
ee8 wrote:zat es ff je topic door te lezen maar een rotora bbk past inderdaad niet in een oem 17inch wiel.

weet niet hoe dat met jouw wielen en jouw auto uit gaat komen, maar op stock past het niet, tang loopt tegen de spaken van de wielen aan.

keer bij dbm daar achtergekomen toen ik ervaringen van een klant hoorde met een niet nader te noemen ander bedrijf, och meneer, maakt toch niet uit, dan slijpen we toch wat van je spaken af :shock:

toen bij de ep3 stoptech set gepast, past als gegoten (in de originele wielen, zonder spacer) en die klant was daar zeer tevreden over. daarna nog meerdere ep3's, stuk of 4 geloof ik, voorzien van stoptech en allemaal zonder problemen en met veel remplezier.

voor meer stoptech info kan je wel ff pm'en Toyz......

Niels,

De Rotora set past inderdaad niet zonder aanpassingen in een standaard EP3 velg, hiervoor zou je een spacer (niet mijn ding) moeten toepassen van 3mm. Echter heb ik straks 18" ET42 wielen, waarmee dat probleem verholpen zou moeten zijn.

Stoptech zal het gaan worden, waarbij ik waarschijnlijk een stage 2 upgrade zal nemen met geboorde schijven. Heel misschien een BBK met aan de achterzijde Acura Type S geboorde schijven. Allemaal een beetje overkill, maar met het oog op een aanstaande circuitdag wel belangrijk.

Ik stuur je even een PM.

jij pm ook.

ik vind een bbk op een EP3 geen overbodige luxe hoor, vind die standaard remmen nou niet echt goed als je ze een beetje gaat gebruiken......
ToyZ

Post by ToyZ »

Inmiddels zijn mijn remmen binnen en heb ik vandaag een Supersprint tussenpijp zonder demper laten monteren. Ik geloof dat dit niet helemaal de juiste keuze van me is geweest aangezien er behoorlijk wat geluid geproduceerd wordt door dat gekke pijpie. Mijn vriendin, die deze auto gebruikt voor dagelijks vervoer, gaat dit denk ik niet leuk vinden, haha.
Katana

Post by Katana »

Of juist wel! :lol:
Knite Force

Post by Knite Force »

JAWEL! :D
ToyZ

Post by ToyZ »

Katana wrote:Of juist wel! :lol:

De tussenpijp is goedgekeurd :razz: . Zelfs mijn schoonzusje heeft met een grote grijns op haar gezicht ermee rondgereden. Inmiddels ben ik er zelf ook wel aan gewend geraakt.

@ Kniteforce: jouw vrouw is dus niet de enige, haha
ToyZ

Post by ToyZ »

Even een klein voorproefje van wat nieuwe spulletjes:

Image
Image
Image
Image
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Looks good, Im curious what they will look like on your car! 8)
mr. X

Post by mr. X »

Had je niet met de 17" velgen kunnen blijven?
18" vind ik persoonlijk net een maatje te groot.
ToyZ

Post by ToyZ »

mr. X wrote:Had je niet met de 17" velgen kunnen blijven?
18" vind ik persoonlijk net een maatje te groot.

Heb nooit 17" eronder gehad en vind, maar dat is persoonlijk, een EP3 met 18" velgen de wielkasten net wat mooier vullen.
Killabee

Post by Killabee »

Perfecte keus man, precies de velgen die ik had gekozen voor een muisgrijze EP3.
Knite Force

Post by Knite Force »

Wederom weet je een auto om te toveren in een echte blikvanger!

Ben erg benieuwd hoe ze IRL eronder staan, en hoe het remt.

Greets Marcell
Killabee

Post by Killabee »

Vraagje, waar heb je die INJEN hydroshield gekocht? Of weet iemand waar het nog meer te krijgen is, ik heb opzich wel interesse met mijn CAI.
Gangaran

Post by Gangaran »

Ebay zijn ze voor 18dollar als ik me niet vergis. Moet je wel Hydro shield typen los van e;lkaar.
S.J.

Post by S.J. »

Ben benieuwd hoe het eruit zal zien!
Sinan

Post by Sinan »

damnn wat geil
Sincx

Post by Sincx »

Schitterende R als eerste. Ten tweede de vraag; Die Stootlijsten heb ik op praktisch geen enkel andere R gezien. Was dat ook een extra optie destijds en kun je die later ook nog aanschaffen/monteren ?
ToyZ

Post by ToyZ »

[quote="Sincx"]Schitterende R als eerste. Ten tweede de vraag]

Dank voor je compliment.
De stootlijsten zijn OEM Honda en wellicht nog te bestellen bij de dealer.
Enige wat je dan nog hoeft te doen is ze in kleur te laten spuiten en ze erop te plakken.

Groeten.
Locked