K20R Ep3 Milano Rood
Re: K20R Ep3 Milano Rood
Mooi spul allemaal
Re: K20R Ep3 Milano Rood
Afgelopen weekend de deuren gedempt met silent coat, ik was er eerst sceptisch over maar het is echt de moeite waard!
Er komt VEEL meer bass uit de speakers nu, volgend weekend even goed EQen en kabels netter doen.
Er komt VEEL meer bass uit de speakers nu, volgend weekend even goed EQen en kabels netter doen.
Re: K20R Ep3 Milano Rood
Ziet er goed uit!
Om een speciale reden voor silent coat gegaan? Bestaan vele verschillende merken.
Ga er ook maar eens naar kijken, zal ook wel helpen met betrekking tot demping van het honda blik
Om een speciale reden voor silent coat gegaan? Bestaan vele verschillende merken.
Ga er ook maar eens naar kijken, zal ook wel helpen met betrekking tot demping van het honda blik
Re: K20R Ep3 Milano Rood
Ja silentcoat is niet zo duur als de rest en toch precies hetzelfde spul, word erg vaak gebruikt.
kwa geluid is het echt veel beter maar zolang je geen stille uitlaat hebt (stock) heeft audio niet veel nut in een ep3.
kwa geluid is het echt veel beter maar zolang je geen stille uitlaat hebt (stock) heeft audio niet veel nut in een ep3.
Re: K20R Ep3 Milano Rood
Update: facelift koplampen binnen en en nieuwe veerpootschotels/lager rechtsvoor, camber armen en bouten besteld voor FRSU.
Nu wil ik weten wat ik het beste kwa setup kan doen voor FRSU.
Ik gebruik de auto als daily en niks meer eigenlijk.
Op internet zag ik iets voorbij komen als rondom 1 graden camber 1mm toe uit voor en achter 2mm toe-in is dit ok voor daily?
hoe moet ik dit voor me zien als ze zeggen 1mm toe uit is dat dan 0,5 per kant of 1m?
Nu wil ik weten wat ik het beste kwa setup kan doen voor FRSU.
Ik gebruik de auto als daily en niks meer eigenlijk.
Op internet zag ik iets voorbij komen als rondom 1 graden camber 1mm toe uit voor en achter 2mm toe-in is dit ok voor daily?
hoe moet ik dit voor me zien als ze zeggen 1mm toe uit is dat dan 0,5 per kant of 1m?