Ik heb weer wat updates. Heb de gok genomen om te kijken of een kevlar motorkap zou staan. Tevens een mugen carbonnen spoiler overgenomen en moet zeggen dat ik dik tevreden ben met beide upgrades! Kevlar is even wennen, maar vind het super mooi staan.
Wat een mooie foto's. Jij slaagt er wel heel goed in om een zwarte ep3 mooi op foto vast te leggen :-o Ook een enorm mooie civic trouwens. Een idee hoeveel gewicht je bespaart met een carbon of kevlar motorkap ten opzichte van een originele? Dat zou voor mij de enigste reden zijn om zo eentje te kopen
Scheelt niet heel veel kilo. Ik kan het morgen misschien wel even wegen. Heb de originele en de carbonnen kap nog liggen. Dacht eerst dat de kevlar kap niet echt lichter was, maar na het wisselen kwam ik erachter dat de kevlar kap wel degelijk lichter is.
Dat had ik nu ook niet echt gedacht dat er kwa gewicht veel verschil zit tussen een carbonnen en kevlar motorkap. Als het niet teveel moeite is mag je deze gerust even wegen. Dan kunnen we eventueel een "Hoeveel gewicht bespaar je nou juist" topic starten
Het scheelt inderdaad een paar tandjes, viel nog wel binnen de norm. Verder niks kunnen zien, maar bijvoorbeeld bij de geleiders kun je moeilijk zien of er slijtage is. Maar die kunnen ook zorgen dat de spanner verder eruit moet.
Voordat hij afgesteld wordt moet alles netjes kloppen, dus weer een stapje dichterbij!
Die difuser ziet er wel goed uit. Komt die niet laag tegen de grond? En heeft die effectief nut? :-p Verder precies wel goed bezig. Ik zou die header nog wel even inwrappen en eventueel de overgang naar jou 2.75" uitlaatlijn aanpassen :-) Staat bij mij ook nog op de to do lijst. Zijn er verder nog plannen? Koppeling/vliegwiel als je dan toch al een nieuwe bak steekt? Eventueel nog wat extra motorisch? Die intake blijft toch ook enorm geweldig. Brult fijn :-)
Die diffuser zou in theorie zeker wel wat moeten doen. Minder weerstand en wat meer downforce. Komt niet zo laag tegen de grond hoor, valt reuze mee. Overgang is al mooi bij een R70 uitlaat! Foto is van een 3 inch collector naar 2,5 inch, dus in zijn geval niet zo mooi.
er komt inderdaad een andere koppeling en vliegwiel op, welke ben ik nog niet over uit. Motorisch gaat er zeker nog wel meer gebeuren in de toekomst.