Omdat het altijd wel geapprecieerd word je even voor te stellen, zal ik dat ook zeker even doen.
Ik ben Jack 26 lente's en woonachtig in de Flevopolder.
Ik ben altijd al druk met Honda's geweest, dit is begonnen op mijn 19e, ik heb toen mijn aller eerste CRX ED9 gekocht, ik weet nog goed dat deze best wat roest had, rookte, (leek wel een 2 takt) maar hij was 750,- had APK en liep als de brandweer.
Ik heb deze compleet verpest met tupperware (want dat kon toen nog, en het was ontzettend cool) en uit eindelijk is er terwijl ik geparkeerd stond en dus best wel opviel, een auto in gereden.
Deze D16Z5 motor heeft het 310000km's vol gehouden! Auto is uit eindelijk naar de sloop gegaan na anderhalf jaar bezit. Ik heb hierna een EG5 (hatch) gekocht, 1.5 DXI.
Hier is het 'JDM' stylen begonnen, verlaagd, rvs uitlaat systeem spoon style spoiler en spiegels, kenmerkend zwarte klep,dak,kofferbak. interieur gestript, deepdish stuurtje, ach jullie begrijpen waar ik heen ga

na een jaar heb ik deze aan een van mn beste maten verkocht, en waarom?! nou, ik kwam een prachtige ED9 in de verkoop deze heb ik toen gekocht.
hier ben ik helemaal gek op gegaan, zelfs UPS/DHL werd gek van me, elke week tal van pakketten, D2 schroefset, SRS catback, Kuipstoelen, 4 punts gordels, gechipte computer met launch VIS-Racing carbon motorkap etc. etc. een Proper stancer met POWER! helaas is deze motor uit elkaar geploft na een meeting, en heb ik de auto door het verlies van mijn baan weg moeten doen (tot de dag van vandaag spijt van).
De volgende Honda was een EK3, opgeleukt naar 125 pk schroefset EK9 lippen pakket, gelifte spoiler leuke velgen, deels opnieuw gespoten, echt een mooie wagen (helaas pre facelift).
en dan nu over op mijn een na laatste, een EG3 (1.3 DX carb). deze had ik van een meisje gekocht, echt bone stock! super ding.
geen luxe gewoon een stuur en 4 wielen. hier ben ik ook all in op de looks gegaan, schroefset, Lenso bsx velgen (wagen had geen roest!) beaks bar, asr subframe d2 draagarmen (goud net als de velgen) Type R lippen pakket, spoon spoiler, Orange corners, ach je kent het wel, zo'n basis JDM look civic, maar dan heel netjes

En dan nu, na de verkoop van mijn laatste auto (tijdelijk een lupo 3L, ik wil hier verder nix over horen :P) heb ik een EP3 besteld.. het is een Engelse, zilver pre facelift, met complete onderhoudshistorie.
deze word aankomende week gekeurd en dan haal ik hem op.
het is een soort jongens droom die uit komt (hoe cliché dit) een echte type-R.
wilde plannen? zeker, maar eerst maar is rijden

foto's zullen volgen.