Wie heeft er al een FK2 besteld?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Lucas79

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Lucas79 »

De oorspronkelijke 'oproep' van dit topic was om de info via Whatsapp snel met elkaar te delen. Jack en ik zitten nu in die groep en hebben bijna dagelijks wel iets te delen. Een post op Facebook, een telefoontje van de dealer uitzoekwerk op andere fora, enz. Als er meer mensen zijn die toegevoegd willen worden, stuur me dan even een PB met je 06, dan nodig ik je uit.
Deus Ex Machina!
Vissa

Post by Vissa »

Vandaag de OPC achtergelaten bij de dealer, dat hoofdstuk zit er op! :(

Bij Honda een Civic Tourer mee gekregen voor de 2.5 week dat ik nog moet wachten. Ben ik in ieder geval nog mobiel! :p
Lucas79

Post by Lucas79 »

Haha, dat rijdt wel even anders. :) er van uitgaande dat het de life-style of hogere versie is, kun je wel alvast mooi wennen aan de boardcomputer, die is nagenoeg hetzelfde bij de Type-R en de Tourer,.. behalve de Type-R extra's... ;)
Deus Ex Machina!
jack

Post by jack »

Als iemand dit jr nog een type R wil hebben (zwart of wit) honda heerhugowaard heeft direkt beschikbaar.
Jo&

Post by Jo& »

Was er maar een Tourer-R!!
TypeDUde

Post by TypeDUde »

zetxzesr wrote:Was vanmiddag even bij Maarschalk Velserbroek en zij hebben juist gisteren hun eerste witte FK2 afgeleverd.
Had hem graag willen zien, maar was dus net te laat..
Check: https://www.facebook.com/automaarschalk

das bij mijn om de hoek chill
Vissa

Post by Vissa »

Lucas79 wrote:Haha, dat rijdt wel even anders. :) er van uitgaande dat het de life-style of hogere versie is, kun je wel alvast mooi wennen aan de boardcomputer, die is nagenoeg hetzelfde bij de Type-R en de Tourer,.. behalve de Type-R extra's... ;)

Had er al even mee zitten spelen idd haha!

Wel raar om te zien, een actie radius van 1200km. Hahaha! :p
jack

Post by jack »

eindelijk mijn R is binnen. aflevering volgend jr in 5 of 6 jan.
gelukkig dit jr nog op kenteken...
Vissa

Post by Vissa »

Beter Jack! Ontvangen wij hem vlak na elkaar! :D
Lucas79

Post by Lucas79 »

Mini FK2 meet organiseren? (ook iedereen zonder FK2 is welkom uiteraard. :p )

Als ik het goed heb, hebben we dan een blauwe, 2×witte en zwarte toch?

Als jullie (in ieder geval Vissa, Vissie en Jack) interesse hebben, gaan we wat organiseren voor het weekend van 16/17 of 23/14 januari? (in elk geval afhankelijk van het weer, als het droog is, is het wat mij betreft goed.)

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
Vissa

Post by Vissa »

Sounds good! :D
jack

Post by jack »

Moet lukken��
Winged Demon

Post by Winged Demon »

Ik heb eergisteren een kort testritje gedaan met de FK2 en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van het vermogen. Man man man, dat gaat rijplezier opleveren! Ook het zitgedeelte is gewoon subliem te noemen net zoals de cockpit met al zijn toeters en bellen. Het remvermogen heeft mij ook aangenaam verrast maar kon niet anders . Om al dat brut geweld tijdig te doen stoppen heeft men deze 350 mm stoppers meer dan nodig. Ook het mooie stuur ligt goed in de hand en het schakelen met de short-shifter maakt het er allemaal nog mooier op. Het enige minpuntje voor mij is dat ik de wagen iets te hoog op zijn poten staat. Dus voor mij zit er een verlaging aan te komen van een cm of vier zodat de wielkasten mooi gevuld gaan zijn. Ook de sound mag ietsje meer zijn wat op mijn huidige wagen het geval is. Daar zit ook een volledige op maat gemaakte uitlaat in inox onder die een heerlijke brom produceert. En dit miste ik in bij de FK2 in de lage toeren. Dus zou het wel eens kunnen dat Milltek aan mij een klant gaat hebben. Heb al een prijs doorgekregen van een Belgische verdeler. Er is een catback uitlaat met keuringsattest voor 2034 euro ( zwarte tips ), 2460 euro ( titanium tips ) of 1903 euro ( chroom tips ). Indien ik nog meer sound wens kan ik ook opteren voor het road+ systeem, dit is dan wel zonder keuringsattest: 1903 euro ( zwarte tips), 2329 euro ( titanium tips ) of 1772 euro ( chroom tips ). We zullen wel zien als ik hem daadwerkelijk heb. Heb van m'n dealer te horen gekregen dat de wagen voor de derde week van maart 2016 voorzien is dus nog eventjes geduld. Ik ben in ieder geval met een brede smile onder de lakens gekropen die avond dromende van mijn toekomstige FK2!

@Vissa & Jack, aftellen maar zou ik zeggen! :)
Vissa

Post by Vissa »

Kijk, dat is leuk nieuws!

De wielen lijken inderdaad erg iel in de enorme wielkasten. Denk dat dit ook mede komt doordat ze wat ver naar binnen zitten, de wielkasten in. Misschien dat het met een setje spacers al heel anders oogt! Geluid is inderdaad beschaafd, ben ik enigszins wel blij om. Was prima te doen op de snelweg zonder een vervelende constante brom, ben ik een beetje bang voor als ik er een ander systeem onder laat zetten, dat het weer net te overdone wordt voor mijn smaak. :D

Nog 9 dagen wachten! Schiet al aardig op! :)
jack

Post by jack »

Nog 5dagen�� Mik op woensdag
Vissa

Post by Vissa »

jack wrote:Nog 5dagen�� Mik op woensdag

Spannend! Ik nog precies een weekje! :D
Arno

Post by Arno »

Plaatjes en impressies graag!
Vissa

Post by Vissa »

Sure do! Volgend weekend gelijk het hele weekend op stap met de Type R dus kan mooi mijn bevindingen plaatsen! :D
Vissa

Post by Vissa »

Kenteken en meldcode binnen, verzekering geregeld. Gaat opschieten nu! :D

Toch wel beetje de kriebels!
Lucas79

Post by Lucas79 »

Haha, zo herkenbaar. :)
Deus Ex Machina!
Locked