Hierbij een hernieuwde kennismaking.
Ik ben Anton, 47 jaar en woon in Tilburg.
Na een relatief korte tijd een FN2 Type R gehad te hebben heb ik nu een DC2 gekocht.
Nu niet voor dagelijks gebruik, maar voor de hobby.
Voor dagelijks gebruik heb ik DS3 diesel en voor die taak bevalt deze prima (stuurt ook heerlijk eerlijk gezegd)
De ITR is op 02 juni 2000 op kenteken gezet als demo door de toenmalige Honda dealer J. van Dijk & dochters.
Alle papieren, nota's zitten erbij en zelfs de originele verkoopfolder

Als demo is de ITR ingezet tot 14-04-2001 en is toen gekocht door diegene waarvan ik de ITR onlangs gekocht heb.
Ondertussen heeft de ITR 168.000 km gereden en tot de op de dag van vandaag is de auto nog helemaal origineel.
Dat laatste wil ik graag zo behouden.
Voor de aanschaf de ITR laten keuren door Jochem van Hontec. Jochem verzekerde mij een heel mooi exemplaar gevonden te hebben en toen de koop meteen gesloten.
Bij aanschaf de ITR achtergelaten bij Hontec en een grote beurt laten geven. Ook de distributieriem en waterpomp laten vervangen.
Ik heb tot nu toe slechts 78 km met de ITR gereden en deze staat nu stil tot april. Lekker droog in de garage.
Uiteraard is de auto niet geheel perfect. De velgen krijgen nog een opknapbeurt en de bestuurdersstoel ga ik vervangen. De stof is nog wel heel, maar de wangen zijn niet meer echt als nieuw.
Ik heb al een stoel op het oog. Verder moet de sticker aan de rechterzijkant vervangen worden en wat hele lichte steenslag op de motorkap moet aangepakt worden.
En als laatste nog een hele goede poetsbeurt.
Deze R gaat niet meer weg, gaat heel goed gekoesterd worden. Uiteraard wel regelmatig van genieten de komende zomers.
Groetjes,
Anton.
Helaas zijn de foto's niet zo scherp.

[URL=http://s392.photobucket.com/user/Anton_Kneijber/media/Fotos-0087_zpsbim5h5x9.jpg.html]

[/URL]