Bij deze, ik ben Remco Visbeen, 28 jaar, wonend in Hellevoetsluis.(Z-H) Werkzaam als Procesoperator op een nieuwe raffinaderij van het Finse bedrijf Neste(Oil) op de Maasvlakte.
Mijn hobby's zijn auto's, en dan voornamelijk performance cars, Paintball (de zogeheten Sup'Air variant) en hardware.
Geen Honda fan in hart en nieren, ik heb er zelfs nog nooit 1 gehad. Maar eens zou de eerste keer moeten wezen, hier op het forum geregistreerd voor meer informatie over de nieuwe Type R FK2.

Ik bezit nu een Opel Astra J OPC van november 2012. In de zomer van 2013 van Opel overgenomen als demo auto en sindsdien in mijn bezit.

Met 310pk en 500nm onder de kap wil het beestje prima van zijn plek voor een FWD. Toch gaat de auto nu richting zijn 3e jaar met iets meer als 40.000km op de teller en is het voor mij tijd om weer voor iets nieuws te gaan kijken. Ik rij zelf het liefst zo nieuw mogelijk met zo weinig mogelijk km's. Rond de 2 jaar is wel zo'n beetje de max dat ik met mijn auto's heb gereden, deze voorlopig nog wel iets langer omdat hij nog goed bevalt, alhoewel er toch wat haken en ogen aanzitten.
En daar komt de Type R FK2 om de hoek kijken. Ik kijk toch wel naar auto's met minimaal rond de 300pk van maximaal een jaar oud, het liefst nieuw, en in deze prijsklasse zijn dat er niet heel erg veel. Deze Astra OPC, de Type R, de Golf R, Audi S3 en de M135i. Alhoewel ik het, op de M135i, allemaal leuke auto's vind om te zien springen de OPC en voornamelijk de Type R er tussenuit vanwege hun looks. De rest is zo ,,saai'', en de M135i vind ik persoonlijk de afschuwelijkste bimmer die BMW aanbied.
Dus de Type R it is! Ik heb al begrepen dat levertijden heel erg lang zijn omdat de auto voor dit jaar al compleet is uitverkocht. Na mijn aankomende vakantie ga ik langs de Honda dealer in Brielle om wat meer informatie te vergaren over de Type R en om eens te babbelen wat het prijskaartje wordt met een eventuele inruil van mijn OPC.
Mocht het tot een koop komen dan zijn jullie een van de eerste die het uiteraard te horen krijgen!

Groetjes!
Remco