Had hiervoor 12 en half jaar een EG6, maar vond toch wel eens welletjes om voor wat anders te kijken.
Val meteen met me neus in de boter.. Heb aardig in de buidel moeten tasten.
maar deze heeft 99% wat ik al zelf wou doen er al op zitten..
Dus dat scheelt ook wel een hoop. Even wat specs op rij ervan.
Spec:
Het betreft een 2001 Satin Silver ep3 type R. Buitenkant op de carbon motorkap (seibon) na helemaal stock.
Exterieur : - Facelift koplampen en achterlichten
- Wind deflectors
Interieur; Recaro DC2 rode stoelen
Motorisch : Kpro v3 afgesteld door leo van drie.
- Skunk2 alpha series uitlaatspruitstuk in combinatie met een zeer stille 2.5" custom gelaste uitlaat.
- Vision technica carbon intake
- fidanza 3.6kg vliegwiel
- Exedy Stage 1 koppeling
- Mishimoto 4 rows Radiateur
Onderstel:
- Bc racing br-ra schroefset
- JBT gegroefde exemplaren met rondom Ferodo ds2500
- goodridge gevlochten remleidingen
Meteen een klasse 3 Alarm op laten zetten.
Oude EG6

nieuwe EP3
interieur :


Heb de auto nog niet zolang, dus beperkte aantal fotos :

Alleen vraagje meteen aan mede EP rijders, ik kwam vandaag bij de parkeer garage. en bleef mooi steken op de helft.
is dat een euvel van EP ? had me EG laag, maar kwam tenminste nog de parkeergarage in.
Dat is echt een ramp, aangezien ik met regelmaat genoodzaakt bent zo garage te gebruiken. :crazy:
Stond daar mooi vet voor lul met me nieuwe bolide.... maar verder super blij mee
Groetjes Roberto