Toch even een reactie hier. Is het niet zo dat de tijd gezet is door een prototype met rolkooi en zonder airco erin? Er is namelijk al heel wat negatieve reacties op verschillende fora dat honda als ze de troon van de megane rs opeisen eerst met een productie rijpe wagen (zonder rolkooi) die tijd moeten neerzetten.
Was het niet juist Renault die met semi slicks , rolkooi, kwart tank benzine enz die tijd heeft neergezet? Ik kan me daar ook nog een hoop ophef over herinneren. Anyway, de verkoopcijfers zullen daar niet echt afhankelijk van zijn. Je bent liefhebber van een snelle auto of liefhebber van een bepaald merk.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Probleem met de Ring is dat er geen officieel register o.i.d. met vastgestelde regels is. Op zich misschien wel raar omdat voor veel fabrikanten en het gewone publiek de Ring wel de benchmark is v.w.b. rondetijden. Al met al zijn alle claims die worden gedaan dus per definitie officieus, hoewel fabrikanten natuurlijk graag anders beweren of ons willen laten geloven. Snelle rondetijden zullen echt wel iets zeggen over de kwaliteiten van een auto maar je blindstaren op de rondetijden en daar allerlei conclusies aan verbinden, is niet erg zinvol. M.i. alle claims met een korreltje (of zak) zout nemen en m.n. genieten van de mooie fimpjes.
Idd is zo. Maar de type R waarmee de tijd gezet is niet te koop . Ik zou gewoon graag de tijd zien van het productiemodel. Zal volgens mij iets trager zijn.
brecht wrote:Idd is zo. Maar de type R waarmee de tijd gezet is niet te koop . Ik zou gewoon graag de tijd zien van het productiemodel. Zal volgens mij iets trager zijn.
Wat is zo afwijkend dan van productie model? Enkel kooi en een stoel verwijderd toch?