Civic TYPE R FN2
Civic TYPE R FN2
Hallo,
Ook ik ben nieuw hier op het forum en wil me bijdeze even voorstellen.
Ik heb sinds een jaar een Civic Type R FN2. Geimporteerd uit Belgie van de eerste eigenaar. De auto is geheel origineel en had bij aanschaf 37k op de teller. Hiervoor had ik een Corsa OPC. Ook leuk, maar na erg veel problemen te hebben had in een korte tijd, was ik op zoek naar iets betrouwbaars. Al snel kwam ik deze Civic tegen en twijfelen was niet nodig..
Tot nu toe super enthousiast over de auto. Het is elke keer een genot om in te rijden!!
Concrete plannen heb ik niet met de auto. Mocht iemand nog een setje originele zwarte FN2 velgen hebben houd ik me wel aanbevolen
Groeten
Ook ik ben nieuw hier op het forum en wil me bijdeze even voorstellen.
Ik heb sinds een jaar een Civic Type R FN2. Geimporteerd uit Belgie van de eerste eigenaar. De auto is geheel origineel en had bij aanschaf 37k op de teller. Hiervoor had ik een Corsa OPC. Ook leuk, maar na erg veel problemen te hebben had in een korte tijd, was ik op zoek naar iets betrouwbaars. Al snel kwam ik deze Civic tegen en twijfelen was niet nodig..
Tot nu toe super enthousiast over de auto. Het is elke keer een genot om in te rijden!!
Concrete plannen heb ik niet met de auto. Mocht iemand nog een setje originele zwarte FN2 velgen hebben houd ik me wel aanbevolen
Groeten
Re: Civic TYPE R FN2
Welkom! Toffe foto's Blijf het front van een FN2 gaaf vinden!
- pyrofreak666
Nette wagen hoor en welkom hier! Leuk als je lid wordt, dan zijn er meer FN2's bij de clubmeetings. Grt
Mooie Type R Axel!
Veel plezier en wellicht tot een volgende meeting.
Ik weet niet beter dat de originele FN2 velgen zilverkleurig zijn?
Zijn er ook zwarte dan?
Zijn er ook zwarte dan?
HarryKTM wrote:Mooie Type R Axel!
Zijn er ook zwarte dan?
Ik bedoel zwart gespoten originele FN2 velgen . Ik heb ook al eens zitten denken aan plasti dip. Iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Welkom, mooie fn2, zie je niet vaak een zilvergrijze
Er zijn ook witte
HarryKTM wrote:Mooie Type R Axel!
Zijn er ook zwarte dan?
Er zijn ook witte
Ray1990 wrote:Welkom, mooie fn2, zie je niet vaak een zilvergrijze
Er zijn ook witte
Daar had ik indedaad niet aan gedacht.