Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Ziet er strak uit, zeker omdat het bij lhd meer werk is. Deze komt ook op de dc5 :-) klinkt ook lekker die intake als ik op youtube kijk.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
but..........what if it's raining? Niet zo'n hele vreemde vertoning hier in Nederland....
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Geen last van, denk maar de subaru's.. Zelfde idee :-)
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Zit een speciaal drainage-gaatje in de airbox, zodat het niet je motor ingezogen wordt. In de UK rijdt men veel met deze airbox all year round, no problems.
Voor mij is het een mooi weer auto, dus ik maak me er al helemaal niet druk om.
Hier nog enkele Iphone-foto's van na het uitlijnen van vanmorgen vroeg:
Voor mij is het een mooi weer auto, dus ik maak me er al helemaal niet druk om.
Hier nog enkele Iphone-foto's van na het uitlijnen van vanmorgen vroeg:
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Vooral de laatste vind ik erg vet!!
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Mooi man!
Vooral de laatste? Zo van hij is stuk, kan hij meteen de trailer op :P
Toffe foto's man
Vooral de laatste? Zo van hij is stuk, kan hij meteen de trailer op :P
Toffe foto's man
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Heb je zojuist het bewijs gestuurd dat hij niet stuk is
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Ontvangen & genoten... mooi man!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
mooie brievenbus zal wel lekker blerren zodicht bij je schutboard?
maar goed bezig met de ep, ben benieuwd wat hij op de bank doet.
maar goed bezig met de ep, ben benieuwd wat hij op de bank doet.
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Thanks. Heel hard schreeuwen doet een K niet vind ik, al helemaal niet als je het vergelijkt met een B.
Omdat ik het aanzuiggeluid dus inderdaad echt miste (plus looks&performance) ben ik overgestapt naar de Gruppe M.
Zeer benieuwd wat hij op de bank doet, helaas is de laatst beschikbare mogelijkheid voor dit jaar komende zaterdag, en dat haal ik dus niet.
Mooi de tijd om de laatste puntjes op de i te zetten dus.
Omdat ik het aanzuiggeluid dus inderdaad echt miste (plus looks&performance) ben ik overgestapt naar de Gruppe M.
Zeer benieuwd wat hij op de bank doet, helaas is de laatst beschikbare mogelijkheid voor dit jaar komende zaterdag, en dat haal ik dus niet.
Mooi de tijd om de laatste puntjes op de i te zetten dus.
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Recent van Naad nog wat carbon goodies overgenomen: hagelnieuwe Seibon carbon achterspoiler (dramatische pasvorm, met 2 vrienden een volle dag bezig geweest. Maar nu zit het ook wel echt héél erg netjes!)
En een carbon motorkap (merk vergeten):
Wesley aan het kleien
Vieze klei!
Wes aan het polijsten
Next up: terugmonteren Gruppe M scoop, parrafan, en ruitenwissers. Én een nieuwe kentekenplaathouder hahaha.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
nou weet ik gelijk weer hoe dat er bij mijn auto uit zal zien.
kapje past ook wel netjes als ik het zo zie.
kapje past ook wel netjes als ik het zo zie.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Als dit mijn kap was/is dan is die ook van Seibon.
Ziet er goed uit
Grts maRcel
Ziet er goed uit
Grts maRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Erg netjes, carbonlove :P
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Hoi Marcel, dit is niet jouw Seibon kap. Die is na restauratie bij Wesley gebleven, hij is ook degene die 'm gerestaureerd heeft. Dit was wegens kleurverschil met de Gruppe M scoop en de achtervleugel, beiden zijn veel donkerder dan de Seibon kap. Maar je herkent 'm niet meer terug, hij is echt prachtig geworden!
Pasvorm van deze motorkap is inderdaad echt spot on, we hebben hem er alleen "opgelegd" en vastgeschroefd, op deze foto's is nog niks uitgelijnd! Er komen nog wel hoodpins in ivm kans op openwaaien
Pasvorm van deze motorkap is inderdaad echt spot on, we hebben hem er alleen "opgelegd" en vastgeschroefd, op deze foto's is nog niks uitgelijnd! Er komen nog wel hoodpins in ivm kans op openwaaien
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
nahja dat is ook wel is fijn als iets is een keer wel gewoon goed past, heb het is het verleden helaas bijna altijd anders moeten ervaren.
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Klopt. Maar vind toch dat je bij een dergelijk duur produkt van een gerenommeerd merk als Seibon wel meer mag verwachten.
Om eerlijk te zijn is de pasvorm van de kap die ik van Daan kocht ook echt stukken beter dan die van de Seibon motorkap die ik ook gekocht had. Zo had ik de luxe om uit het beste te kiezen.
Om eerlijk te zijn is de pasvorm van de kap die ik van Daan kocht ook echt stukken beter dan die van de Seibon motorkap die ik ook gekocht had. Zo had ik de luxe om uit het beste te kiezen.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Kijk wat een luxe positie (1 reserve of lekker verkopen?)
Maar de kap lag er ook strak bij mij op, niets af te stellen behalve de haak waar de motorkap dicht zit.
Zo te horen heb je dit ook bij deze kap anders geen hoodpins toch.
Toen de originele terug geplaatst werd vroeg ik me af of ik die had laten vallen,
deze vond ik minder mooi aansluiten dan de Seibon.
Het zelfde met je spoiler toch, ook seibon of wat anders maar zo te zien behoorlijk moeten aanpassen
Voor de seibon of andere A-merk onderdelen betalen "we"genoeg dan verwacht je ook betere pasvormen.
Grts MaRcel
Maar de kap lag er ook strak bij mij op, niets af te stellen behalve de haak waar de motorkap dicht zit.
Zo te horen heb je dit ook bij deze kap anders geen hoodpins toch.
Toen de originele terug geplaatst werd vroeg ik me af of ik die had laten vallen,
deze vond ik minder mooi aansluiten dan de Seibon.
Het zelfde met je spoiler toch, ook seibon of wat anders maar zo te zien behoorlijk moeten aanpassen
Voor de seibon of andere A-merk onderdelen betalen "we"genoeg dan verwacht je ook betere pasvormen.
Grts MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Had de Seibon er inderdaad bijgekocht om een keuze te hebben qua looks en pasvorm. Maar alleen qua kleur was het al snel bekeken, de Seibon was veel "geler". Ik denk dat het geen gezicht zou zijn, temeer omdat de Gruppe M scoop er direct op zit. Nu heb ik alles qua kleur redelijk dicht bij elkaar liggen, lekker rustig. Ik wil zo min mogelijk verschillende kleuren op mijn auto.
Heb andere bezitters van een Seibon achtervleugel in meerdere of mindere mate horen klagen (en een enkeling ook helemaal niet!) over de pasvorm ervan. Ik blijf erbij dat die echt te matig is voor een dergelijk prijskaartje.
Heb andere bezitters van een Seibon achtervleugel in meerdere of mindere mate horen klagen (en een enkeling ook helemaal niet!) over de pasvorm ervan. Ik blijf erbij dat die echt te matig is voor een dergelijk prijskaartje.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Knite Force wrote:Had de Seibon er inderdaad bijgekocht om een keuze te hebben qua looks en pasvorm. Maar alleen qua kleur was het al snel bekeken, de Seibon was veel "geler". Ik denk dat het geen gezicht zou zijn, temeer omdat de Gruppe M scoop er direct op zit. Nu heb ik alles qua kleur redelijk dicht bij elkaar liggen, lekker rustig. Ik wil zo min mogelijk verschillende kleuren op mijn auto.
Heb andere bezitters van een Seibon achtervleugel in meerdere of mindere mate horen klagen (en een enkeling ook helemaal niet!) over de pasvorm ervan. Ik blijf erbij dat die echt te matig is voor een dergelijk prijskaartje.
Is eigenlijk niet wat ik verwacht bij het merk seibon...
Dacht altijd dat voor wat ze vragen alles spot on zou zijn. Jammer dat dat blijkbaar niet zo is.
Maar staat hem super goed die carbon delen
ITR dag record:
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km ,903km(2018)
854km (2019)
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km ,903km(2018)
854km (2019)