Endyn is dope.... Hebben die gasten daar nu weer tijd? Jaren geleden wou ik mijn H22 ook wat laten doen daar.....nu hoeft het niet meer..... Ben benieuwd!!
Endyn heeft t opzich nog steeds druk als t gaat om blokken bouwen, ze zijn er ook eerlijk in, als ze geen tijd hebben zeggen ze dat ook. Want anders zou t ten kosten kunnen gaan van de kwaliteit en dat willen ze niet. Kop was inprincipe binnen een week klaar.. En ziet er nieuw uit!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van endyn gehoord had. Maar na wat research is dat snel verholpen. Tis natuurlijk klote dat je zulke schade oploopt. Maar ook weer prachtig om te zien hoe je je R weer opbouwd!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Huismerk van Endyn, zijn uprated dubbele veren, oem had ik single veren, dit is wat er is gedaan: CNC K Series Cylinder Head; Full Modifications (Includes Valve Job, Decking & Assembly)
Remove Factory Valve Guides. Replace with Premium Tapered Manganese/Bronze Guides. Hone-Fit to Valves Install Oversized Intake Valve Seats
Weld Repair Combustion Chamber Damage
K Series Exhaust Valve; Stock Size; Black Nitride Coated; Flat Face (Each)
K Series 35.5mm Intake Valve; Black Nitride Coated; Flat Face (Each)
Endyn Chromoly Retainers
Valve Springs
Valve Spring Seats for Dual Springs
Split Locks; 5.5 MM; Honda (Each)
Intake Valve Stem Seal; 5.5 MM
Exhaust Valve Stem Seal; 5.5 MM
Je laatste post had voor mij net zo goed in het chinees kunnen zijn maar je had al de allergaafste (en tevens enige die we in clubverband kennen) FD2 en zo te lezen wordt het alleen maar beter! Zou graag je wagen keer in het echt bewonderen bij een van de meetings. Keep up the good work intussen!