Bij deze stel ik me even voor, Ben is de naam en kom uit omgeving utrecht. Ik rij een EK9 en heb een s13, hievoor had ik een GTR een S14 en ook nog een s13.. Ik ga eens lekker het forum door nemen en wat leren over de Ek..
EK9's zien we veel te weinig op de NL wegen, of zelfs bij meetings. Bijzondere kleur, is dat origineel? Ik dacht dat de EK9 alleen maar in CW geleverd was.
EK9 is geleverd in wit (NH-0), geel (Y-56), zwart (NH-592P) en zilver (NH-583M)!
Nu ben ik helaas niet meer de enige met een VSM EK9 Als je vragen hebt hoor ik het wel! Ik heb al zoveel uur ervaring aan EK9's dat geen vraag te gek is
Thanks allemaal, ben er zeer tevreden mee alleen is het natuurlijk niet te vergelijken met een GTR.. Zover ik weet zijn de pre-facelift modellen niet uitgevoerd in het geel. En als ik wat wil weten laat ik het wel horen. Hier nog wat pics van me vorige ride
Voor diegene die het nog niet gezien hebben staat de EK9 te koop op speurders. Voor forum leden is ie 8.500 plus goodies, en 7,750 zonder goodies. Want wil dat ie naar een liefhebber gaat het liefst.