Wel weer wat veranderingen/verbeteringen gedaan en werkjes die nog moesten gebeuren
oliekoeler aangesloten, begonnen met de mocal adaptor en uiteindelijk terug verwijderd en verwisseld met de D1 spec adaptor wegens lekkage
Had gelezen dat een thermostaat toch weer een onderdeel was dat kon stuk gaan en hij zal toch enkel voor circuit gebruikt worden dus hij zal wel warm genoeg worden
adaptor zit gemonteerd op de oem olie koeler
over de leidingen heb ik een hitte werende hoes geplaatst omdat ze tussen het blok en de header liggen
en met deze adaptor had ik meteen de mogelijkheid om wat sensors/meters aan te sluiten
brandstofdruk zender aangesloten met een adaptor/rvs leiding
verder ook nog een trekhaak en treklint gemonteerd
spoiler gemonteerd en bumper een stukje ingekort
ook het brandstofsysteem is volledig herbekeken, tuner adviseerde mij om de brandstofleidingen te verleggen omdat ze te dicht bij de header lagen i.v.m. veiligheid
goed, maar had geen zin om weer nieuwe gaten in het schutbord te boren
dan maar de leidingen verlegt terug op de oem positie onder de wagen samen met de pomp
leidingen gaan dan naar binnen via de opening die het interieur met de oem brandstoftank verbind
passend plaatje gemaakt,oem eg brandstoftank er ook vanonder gehaalt
bak van het reservewiel uitgeslepen , achteraan een verstevigend koker profiel tussen gelast en ter hoogte van de achterbrug een plaat ingelast
alu bak gemaakt (dikte 3mm,bakken van ATL zijn 1,6mm dik) passend voor de tank,onderkant komt gelijk met de asr brace
met daarin een fia gekeurde brandstoftank
ontluchting van de tank zit in de slotopening van de koffer (slot verwijdert)
alle lasnaden zijn wederom bijgewerkt met zinkrijke verf
het interieur ziet er meteen een stuk netter uit doordat alle leidingen verweidert zijn
ook de batterij is verzet , zit nu onder de DTA computer gemonteerd
daarmee is ook de batterij kabel verweidert uit het interieur wat ook een netter zicht geeft
kan zijn dat ik in de toekomst toch de brandstoftank netjes in het midden hang en een zij uitlaat maak
heb wel al met de wagen gereden maar helaas nog niet op het circuit tot mijn grote spijt,maar dat komt wel
stilaan komt alles wel in orde
groeten