Dat ziet er toch ook gelikt uit! Word tijd dat honda gewoon in t algemeen wat meer rappe bakken weer gaat verkopen en ontwikkelen. Als ik zie op t werk (BMW) hoe vaak nieuw snel spul in de ontwikkeling is en op de markt weer komt doet honda daar toch iets verkeerd.
Erg leuke en vooral mooie auto zo'n nieuwe A klasse. Ik ben wel een beetje verbaasd dat Brabus er "maar" 40 pk en 70nm extra uit weet te persen. Al zullen er waarschijnlijk meerdere pakketten te verkrijgen zijn bij Brabus... Ga je dan alleen voor een geüpgraded blok of ook exterieur? Iig echt klasse bak en vanaf mijn eerste oogcontact met de A klasse vond ik ze er erg lekker uitzien!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:Erg leuke en vooral mooie auto zo'n nieuwe A klasse. Ik ben wel een beetje verbaasd dat Brabus er "maar" 40 pk en 70nm extra uit weet te persen. Al zullen er waarschijnlijk meerdere pakketten te verkrijgen zijn bij Brabus... Ga je dan alleen voor een geüpgraded blok of ook exterieur? Iig echt klasse bak en vanaf mijn eerste oogcontact met de A klasse vond ik ze er erg lekker uitzien!
Er zijn verscheidene tuners op de market die inderdaad iets hoger gaan met chip-tuning.
Er zijn er zelfs al die andere turbo enz voorzien.
MAAR !
Brabus chip-tuning kost misschien wel meer dan andere tuners en minder vermogen, maar volledig behoud van de garantie op volledige motor en aandrijving !!
Dus ik vind het VEEL belangrijker dat de volledige garantie behouden blijft dan 10 pk meer ... er is ook een reden waarschijnlijk waarom Brabus kiest om maar tot 400 pk 520 Nm te gaan met een 2.0L 4 cilinder.
Daar heb je zeker een goed punt! Garantie is uiteraard belangrijk. Ik had er ook helemaal niet bij stil gestaan dat die 400 pk uit een 2 ltr blok werd geperst. Erg knap dat ze dit veilig en betrouwbaar kunnen bouwen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
@ Jo&: AMG is van Mercedes zelf, Brabus niet maar is wel de enige die chip-tuning mag doen met volledige behoud van de garantie, het zit eigenlijk zo dat Brabus de garantie overneemt van Mercedes.
Welke spec's bedoel je dan ?
@ HONDA: Neeeee die blijft in Belgie, wel voorlopig toch ! Misschien ooit dat ik hem inderdaad wel naar daar breng maar bv op de moment zit ik weer in Romania.
@ Jo&: AMG is van Mercedes zelf, Brabus niet maar is wel de enige die chip-tuning mag doen met volledige behoud van de garantie, het zit eigenlijk zo dat Brabus de garantie overneemt van Mercedes.
Welke spec's bedoel je dan ?
@ HONDA: Neeeee die blijft in Belgie, wel voorlopig toch ! Misschien ooit dat ik hem inderdaad wel naar daar breng maar bv op de moment zit ik weer in Romania.