New member

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: New member

Post by Knite Force »

Welkom!

Ben benieuwd naar je auto, de mooiste EP3's zijn uiteraard in het zilver ;)

Cheers,

Marcell
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: New member

Post by RJB1988 »

Knite Force wrote:Welkom!

Ben benieuwd naar je auto, de mooiste EP3's zijn uiteraard in het zilver ;)

Cheers,

Marcell


helemaal eens, na rood dan :P
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: New member

Post by Knite Force »

RJB1988 wrote:helemaal eens, na rood dan :P


Hahahaha! :)
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

haha 1e keus is eigenlijk Championship White (JDM only helaas), 2e Vivid Blue (1 in NL) en 3e Cosmic Grey. In Cosmic Grey 353 stuks gezien alleen wanneer ik 1 kan halen geen aanbod GRRRRR!!

Hier rijdt er ook een Milano EP3 facelift, staat echt goed!
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Image

Dauuumn... oke kanarieEP is ook een optie!!!
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: New member

Post by mrkeffo »

Cosmic is uiteraard de mooiste kleur !:P

Iedere kleur heeft wel wat :) de lijnen van een ep komen in elke kleur weer anders naar voren.
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Ja, alle kleuren staan een EP3 wel.

Zaterdag een EP3 bekeken in Amsterdam. Rijd goed, ondanks kmstand goede staat, bak kraakvrij, airco en facelift. Aardige, servicegerichte en realistische verkoper.

Maar stationair schudt het blokje/loopt licht onregelmatig, vierkante banden achter, moet uitgelijnd worden, onduidelijk o.h. schema en een paar kleine dingen.
Niet heel spannend maar het vermelden waard. Afijn voor mij is de prijs te hoog voor wat er moet gebeuren.

Vtec is strong as hell do...... :p
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: New member

Post by Robin type-r driver »

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/honda/m775613747-honda-civic-2-0i-type-r-240pk-met-launch-control-bj-2002.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Misschien deze het kijken voor je waard?

De auto heb ik eens gezien in Veenendaal bij een kleinschalige meeting. Zag er erg netjes en verzorgd uit. De eigenaar gesproken en het was een 40er die toch naar mijn inziens erg netjes op zijn spullen leek te zijn. De ep3 stond er toen prachtig bij. Nette spullen gebruikt om er het zijne ervan te maken.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: New member

Post by Jo& »

Hey Louray, welkom en succes met je zoektocht!

Graag wil ik even reageren op je reactie op Rikky.
Reactie van Rikky is beetje uit de lucht gegrepen maar vast niet vervelend bedoeld, Rikky kennende. Denk dat je het verkeerd opvatte. We hebben een bijzonder net forum vrijwel vrij van verwijten. Ook onze club is zeer respectvol onderling. Mogelijk ben je dit niet gewend van andere fora/clubs.Zul je snel genoeg merken hier! Veel plezier!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: New member

Post by Rikky »

Louray wrote:Waar slaat dat nou op? Ten eerste ik beslis zelf waar naar ik naar kijk. Ten tweede JDM is geengeen synoniem voor Touge, 0-400M en 0-1000m word ook uitgeoefend in Japan. Ten derde mijn opmerking was niet echt serieus en ten vierde niet zomaar discussie's provoceren, daar is dit forum niet voor.



Chef, zoals Joanne al zegt, het was een opmerking uit de lucht gegrepen. Gewoon een geintje, daar is dit forum ook voor. Voor de rest ga ik er niet op in, mocht je er over willen praten dan graag gewoon face to face dus niet een online discussie ;)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Hee Robin, die staat al een tijd te koop en ja hij is perfect. Alleen...(er is altijd wat met mij) geen airco zucht. Als ik een EP3 haal dan moet eeeecht alles kloppen anders niet. Die speclist is wel om te watertanden. Er is iemand op het forum geweest met bijna hetzelfde qua modificaties en MET airco. Alleen die heeft em niet meer (gggggrrrrrrr).
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Misschien is mijn reactie te fel geweest. Andere forums zijn wel wat apart, dus het kan daaraan liggen. Maar fijn om te horen dat er hier wel met respect word gehandeld. Hierbij mijn excuses.

Maar geintjes is meer gepast als beide partijen elkaar beter kennen. Afijn, ik houd zelf ook niet van achter het scherm discussie's.

Dus hierbij gaan we verder of in andere woorden, in de VTEC en niet meer terug onder 6000RPM!!! :D
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: New member

Post by Rikky »

Tja, dit is gewoon een volwassen forum, andere forums kan je niks meer zeggen of de Internet oorlog breekt uit.
Geen excuses nodig! Kan altijd gebeuren dat er iets verkeerd begrepen word!

Succes met de zoektocht, en EP3 in PY is echt de ultime EP3.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: New member

Post by Tharmas »

Staan momenteel best veel EP3's te koop. Heb een mooie gezien op autoscout. Nog een vrij jonge uit '05 met weinig KM's... is wel zwart. Maar ziet er op de foto's heel goed uit. Kreeg er gewoon heimwee van naar de EP3 die ik gehad heb. En kan de vrouw maar niet overtuigen hem als "boodschappenwagentje" aan te schaffen... zucht.
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Er staan een hoop te koop. Maar ik ben moeilijk het moet echt allemaal kloppen.

Wat je zegt tegen de vrouw is: een EP3 betekent betrouwbaar, lage vaste en variabele kosten, ruime achterbank, ergonomisch geplaatste versnellingspook en toevallig ook best snel. En als dat rond is koop je de boodschappenkar. Een NSX Type R.........
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Present car. Yaris T Sport 1NZFE. Custom CAI, Custom ground wire kit, Eibach Pro veren, TTE velgen, Hertz Compo voor, Alpine headunit. Bye D15 vtec hehehe (o.a.)
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Aangepast
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

Na 1,5 week contact te hebben gehad met een EP3 van autoscout (zie link van Type200R). Zegt de koper de verkoop te annuleren wegens
persoonlijke problemen. Helaas, maar we gaan verder. Intussen de Yaris verOEM'en en gereed maken voor verkoop.
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: New member

Post by Louray »

[font=Calibri]Vandaag de Cosmic Grey bekeken (zie link bij gevraagd). Eigenaar heeft de auto prachtig gewassen en gepoetst.[/font]
[font=Calibri]Airco werkt, goede banden rondom, remmen voldoende kortom netjes van buiten.
Maarrrr...(weer zucht....)[/font]

[font=Calibri]- De synchromesh van de 2e versnelling is versleten[/font]
[font=Calibri]- Na een tijd rijden kwam er licht geratel uit het vooronder!! waarschijnlijk uit de bak.[/font]
[font=Calibri]- Meneer heeft zelf een Stage 1 ACT koppelingset gemonteerd, alleen niet goed gecentreerd o.i.d. want het koppelingspedaal is echt zwaar. Niet goed zwaar.[/font]
[font=Calibri]- Zit een cheap sheep CAI op. Deze loopt langs de accu. Er loopt bedrading over de intake die waarschijnlijk geknipt is en verlengd. Want de tape die erom heen zat was ronduit slordig.[/font]
[font=Calibri]- Schokdempers achter[/font]
[font=Calibri]- VTEC niet sterk, kleppen stellen?[/font]
[font=Calibri]- Radio zat er scheef in, grijze middenconsole rondom beschadigd door waarschijnlijk een platte schroevendraaier[/font]
[font=Calibri]- Moet uitgelijnd worden[/font]
[font=Calibri]- LV scherm, raamstijl van A naar C stijl beide zijden gespoten (incl. siliconen en stofdeeltjes...)[/font]
[font=Calibri]Vriendelijk bedankt voor zijn tijd en zonde van een EP3 CG[/font]
Post Reply