Die van mij zit precies hetzelfde! Enkel de sticker is aan de andere kant gekleefd blijkbaar Maakt niet uit, ze zit lekker strak en ziet er goed uit. Dat is het belangrijkste ^^
De engine bay spullen zijn intussen gemonteerd, moet dringend eens wat foto's maken Mensen van jullie die zaterdag op DUMPD te vinden zijn?
Als je AVB Sports bedoelt, dan is het antwoord ja Maar het was de laatste die hij liggen had Had hem de avond van Hondafest nog gemaild om te vragen of hij ook nog de achterste had, en gelijk gekocht
Rijden is geen probleem, ik droog met gemak iemand af (dien dan heel boos kijkt omdat hij het niet kan halen (met zijn bmw) tegen een Honda met een vrouwelijke bestuurder ). Enkel het parkeren is iets minder, of het zit tussen mijn oren. Ik word snel nerveus als er een wachtrij achter mij staat en rij liever door dan de tijd te nemen om netjes te parkeren...
'k Zal dat eens navragen aan de man des huizes, hij heeft het in de afbijt gezet voor me 'k Laat het morgen weten! Vorige week nog een cadeautje gekregen: JDM Type R mapje voor de boorddocument, enkel uitgebracht in de Japanse type R's en in perfecte staat!