voorbumper + mugen lip & spoiler zijn naar de spuiter geweest voor wat verse lak
ook gelijk bij de dealer wat nieuwe OEM boutjes moertjes klemmen etc.. Voor de bevestiging van de bumper gebruikt. Want echt alles was zwaar verrot en kapot. Dusja als ik iets doe moet het ook gelijk goed vind ik.
Ook heeft mij pa sinds deze week zijn nieuwe 2.2 civic opgehaald! Erg mooie bak en het rijdt super soepel hèhè
En het resultaat:
De voorkant oogt een stuk beter!!
Erg tevreden over de pasvorm
voor een aftermarket lip is dit prima denk ik zo :P
Alleen is er tijdens het monteren van de lip op de bumper wat lak afgegaan :S het zit er zo moeilijk strak in namelijk dat het eigenlijk vrijwel onmogelijk was om de lak niet te beschadigen. Maaarjaaa maakt niet uit! het zit er op en gaat er voorlopig niet meer af!
1 nadeel, de lip ligt nu 5cm lager dan de oude. Dat betekent dat ik bijna elke drempel nu scheef moet nemen lol.
achja, als dat alles is
Next up?? Eerst maar eens gereedmaken voor de APK deze maand dan zien we wel weer verder!

Heb hier ook een echte Mugen lip liggen die nog gelakt en gemonteerd moet worden en ik weet dat ze lager komt dan de originele. Maar 5cm, damn!