[font=comic sans ms]hallo iedereen, ik ben dus Kevin en ben woonachtig in Clinge Zeeuws-vlaanderen. Ik rij al een tijdje met een civic FN2 type R van het jaar 2008 en heb hem hier en daar een beetje aangepast. De aanpassingen die tot nu toe gebeurt zijn: Type-R GP pakket bumperlippen, Invidia Catback, BC-racing schroefset, Rota velgen 18", Ferodo remblokken, Carbonfibre motorkap Seibon, Carbonfibre spoiler, Injen intake.[/font] en een paar van hoe hij er in het begin uitzag Greetz Kevin
Effe een vraagje... waar heb jij die type-r stickers gekocht die op zijkant zitten? Staat wel cool! Heb al een beetje gezocht, maar kon niet de juiste vinden.
Heb de stickers inderdaad bij de Honda dealer kunnen bestellen. Deze stickers waren overigens niet bestelbaar als accessoire voor de FN2, hier leveren ze namelijk geen stickers voor... Ik heb nu de stickers besteld voor een EP3, kosten 56 euro.
Martijn, De stickers heb ik toch gewoon via de Honda dealer besteld hoor. Dit is echter wel een pakket van 2 stickers en het Type-R embleem voor in de grill, dus is wel degelijk leverbaar...
KevinFN2R wrote:Martijn, De stickers heb ik toch gewoon via de Honda dealer besteld hoor. Dit is echter wel een pakket van 2 stickers en het Type-R embleem voor in de grill, dus is wel degelijk leverbaar...
Klopt, heb hetzelfde geleverd gekregen, alleen is dit het pakket voor een EP3, omdat het voor de FN2 niet beschikbaar is volgens mijn dealer. Het staat in ieder geval erg goed! grtz