Ik ben al een tijdje op het forum aanwezig, maar ik kreeg van de club het verzoek om mij nog eens voor te stellen... dus vandaar!!!
Ik ben Martijn en ik woon in Spijkenisse. Ik heb in 2008 een nieuwe Honda Civic FN2 1.8 sport gekocht. Ik vond het gewoon een mooie auto qua vormgeving en ik was verliefd op het toen nog unieke dashboard. Hiervoor had ik al redelijk wat snelle auto's gehad, waaronder een Renault Clio RSI en een BMW 320 TD. Ik vond de 1.8 Sport dan ook een tikkie tegenvallen...

Ik heb de auto dan ook in 2010 ingeruild voor een Type-R, dat was betere koek!!!

Echter heb ik een klein probleempje... Ik ben zo zuinig op de Type-R dat ik er bijna niet in rij. Ik ben veel te bang dat er weer een of andere idioot naast de auto parkeert en dan zonder te kijken zijn deur opengooit en vervolgens een fijne deuk maakt in mijn zijkant. Of dat er door een vandalist een kras op de auto wordt gezet, omdat ze het niet kunnen hebben dat je kennelijk zuinig bent op je spullen. Dat heb ik namelijk al beide meegemaakt en dat levert een hoop frustraties op kan ik zeggen...
Vandaar dat hij vaak veilig in de garage gestalt staat, maar ja...
Natuurlijk zijn er wel momenten dat ik een leuke rit ga maken en dan heb ik meteen weer een grote smile op mijn gezicht als ik even het gas in heb getrapt. Ik heb een keer de 244 km. aangetikt onderweg naar Hongarije, toch wel kicken als een bestuurder van een Porsche je de hele tijd in zijn achteruitkijkspiegel ziet zitten!
Tot zover even een stukje over mij...