Katjana | EG hatch & Integra GSR
Re: *Miss_Honda* | B18c4 @ p.16
Ik hoor geen turbo spoelen ? :mrgreen:
-
Nehee toekomst! :P
Ow toekomst..... :razz:
En iets eerder schakelen, luister maar goed :wink:
Klinkt wel vet en snel!
Klinkt wel vet en snel!
-
Jo& wrote:En iets eerder schakelen, luister maar goed :wink:
Klinkt wel vet en snel!
Schakelde bij 8000rpm, daarna zakt het vermogen heel hard in en de shiftlight zit ergens bij 8200 maar dat vind ik te veel :razz: is normaal voor een B18c4 :thumbs:
*Miss_Honda* wrote:"Jo&":12e0f3c2 wrote:En iets eerder schakelen, luister maar goed :wink:
Klinkt wel vet en snel!
Schakelde bij 8000rpm, daarna zakt het vermogen heel hard in en de shiftlight zit ergens bij 8200 maar dat vind ik te veel :razz: is normaal voor een B18c4 :thumbs:[/quote:12e0f3c2]
Ja prima, in het filmpje was het iig net te laat naar mijn idee.
-
Zo even een update hier..
Na jaren trouwe dienst en ook jammer genoeg pech gaat de zwarte Civic weg.
Hij start niet meer en ik ben er eigenlijk gewoon klaar mee, ik heb naast deze auto ook nog een technisch goede Acura Integra en een in zeer goede conditie EG3 met een B18.
De zwarte heeft nog steeds aan 1 kant roest dat opgeknapt moet worden, nog steeds dezelfde saaie D16 en waarom deze auto houden? De enige langzame, niet zuinige en saaie auto van de 3..
Ik klink heel koud nu, ik heb het er zeker niet makkelijk mee en ik heb de Civic nu 5 jaar in bezit en ik vind het gewoon genoeg, ik heb altijd een B serie erin willen gooien maar er moet altijd wel iets in m'n leven gebeuren dat het weer niet kon!
Hij wordt volgende week geschorst en dan zie ik het wel verder, rustig aan uit elkaar halen en heel hard sparen om een ITR te gaan kopen.
Ja mensen, de volgende word voor mij een ITR
ik wil een auto die al klaar is, ik heb er al een paar keer in gezeten en ik ben gewoon echt verkocht, het interieur, de body alles.. ik wilde al heel lang een Integra maar ik kon geen afstand doen van de Civic, nu ik de GSR erbij heb gekregen ben ik helemaal weg ervan :P
Na jaren trouwe dienst en ook jammer genoeg pech gaat de zwarte Civic weg.
Hij start niet meer en ik ben er eigenlijk gewoon klaar mee, ik heb naast deze auto ook nog een technisch goede Acura Integra en een in zeer goede conditie EG3 met een B18.
De zwarte heeft nog steeds aan 1 kant roest dat opgeknapt moet worden, nog steeds dezelfde saaie D16 en waarom deze auto houden? De enige langzame, niet zuinige en saaie auto van de 3..
Ik klink heel koud nu, ik heb het er zeker niet makkelijk mee en ik heb de Civic nu 5 jaar in bezit en ik vind het gewoon genoeg, ik heb altijd een B serie erin willen gooien maar er moet altijd wel iets in m'n leven gebeuren dat het weer niet kon!
Hij wordt volgende week geschorst en dan zie ik het wel verder, rustig aan uit elkaar halen en heel hard sparen om een ITR te gaan kopen.
Ja mensen, de volgende word voor mij een ITR

Ik heb een ITR te koop....
-
CyRaX wrote:Ik heb een ITR te koop....
Die heb ik gezien maar helaas is dat voorlopig nog niet mogelijk voor mij