Kevin zijn Ctr ep3 facelift
Re: Kevin zijn Ctr ep3 facelift
Zaterdag ga ik hard aan de slag. Nieuwe koppeling en vliegwiel monteren. Competition clutch stage 2 met ultralicht vliegwiel. Over Lsd heb ik nagedacht maar doe het toch nog maar even niet wellicht in de toekomst nog een keer. Voor mezelf maakt t niet zoveel uit haal ik de bak er gewoon nog een keer vanaf:P Beetje onzeker is het op mijn werk bij de Ford vandaar de keuze lsd nog maar over te slaan. Wel ander goed nieuws Sollicitatie ging erg goed!
Lekker bezig, succes!
Hoi Kevin,
Mooi upgrades. (LSD is wel heel goede upgrade trouwens )
grtz,
Lucas
Mooi upgrades. (LSD is wel heel goede upgrade trouwens )
grtz,
Lucas
Deus Ex Machina!
Had wel mooi geweest maar komt vast ooit nogwel. Eerst maar is vervolg werk zien te krijgen. Wel op gesprek geweest al wat positief was!
Koppeling in vliegwiel gemonteerd. Vind t tot nu toe erg fijn! Ook bougies gelijk vervangen. En een hele vreemde bevinding gedaan: injen CAI was doorgeschuurd waardoor er dus vuile lucht gewoon naar binnen gaat. Dus wie ook CAI's hebben goed checken!
Koppeling in vliegwiel gemonteerd. Vind t tot nu toe erg fijn! Ook bougies gelijk vervangen. En een hele vreemde bevinding gedaan: injen CAI was doorgeschuurd waardoor er dus vuile lucht gewoon naar binnen gaat. Dus wie ook CAI's hebben goed checken!
Helemaal begrijpelijk. Succes!
Gelukkig vond je die scheur!
Gelukkig vond je die scheur!
-
Mooiste kleur voor een EP3 imo
Succes kerel!
Succes kerel!
Silverstone green Type-R FOR SALE
http://www.type-r.nl/showthread.php?15710-Silverstone-green-Type-R-FOR-SALE
http://www.type-r.nl/showthread.php?15710-Silverstone-green-Type-R-FOR-SALE
Thnx ! kleur blijf ik zelf ok nog steeds mooi vinden. De lijnen van de auto zie je vooral erg mooi vind ik.
Leuk nieuws: got the job!
Had aan een prijsvraag meegedaan bij beek autosport om een lichtgewicht accu te winnen en die heb ik dus gewonnen! Maar wat een verschil hij is zeker wel 3 keer zo klein en leverd hetzelfde. Tevens omdat ik nieuwe baan heb me eigen ok getrakteerd op een dikkere rear swaybar van whiteline. Binnenkort maak ik wel foto's
Ff een vraagje weet iemand of een brace persee nodig is voor een dikkere swaybar?
Had aan een prijsvraag meegedaan bij beek autosport om een lichtgewicht accu te winnen en die heb ik dus gewonnen! Maar wat een verschil hij is zeker wel 3 keer zo klein en leverd hetzelfde. Tevens omdat ik nieuwe baan heb me eigen ok getrakteerd op een dikkere rear swaybar van whiteline. Binnenkort maak ik wel foto's
Ff een vraagje weet iemand of een brace persee nodig is voor een dikkere swaybar?
- Knite Force
Congrats!!!!
Thnx! Updates : Aliant x4 lichtgewicht batterij gewonnen bij Beek Autosport en gister avond geplaatst. Scheel ongeveer 10kg ook weer en ja de grote is denk 3 keer zo klein haha
En whiteline rear swaybar is ook binnen inmiddels. Vanavond maak ik ff foto's!
En whiteline rear swaybar is ook binnen inmiddels. Vanavond maak ik ff foto's!
En wat kost die normaal weet je dat?
Sorry voor t wachten op de foto's hier zijn ze:
Dit was mijn kapotgeschuurde Injen cai.. opletten dus voor anderen die ook met cai's rijden:
Oude koppeling die beetje warm is geweest ook.
Nieuwe Vliegwiel
Nieuwe lichtgewicht aliant accu met home made beugeltje!
En het totaal plaatje accu nietmeer te zien bijna hahaha
Dit was mijn kapotgeschuurde Injen cai.. opletten dus voor anderen die ook met cai's rijden:
Oude koppeling die beetje warm is geweest ook.
Nieuwe Vliegwiel
Nieuwe lichtgewicht aliant accu met home made beugeltje!
En het totaal plaatje accu nietmeer te zien bijna hahaha
Ziet er wel geinig uit zo'n mini accu
Accord van mijn pa even een poetsbeurt gegeven!
Een van de laatste upgrade voorlopig. Want zoals t er nu uitziet ga ik per 1 september beginnen met klussen aan ons nieuwbouwhuis :O
Maargoed hier de whiteline swaybar inc Asr en beaks. Dit is in mijn ogen een van de beter upgrades die ik heb uitgevoerd. Dit is zo een goede combinatie met de KW v2. Dit is de dc5 variant van whiteline en hij is 25mm dik
deze foto is ff snel met de iphone genomen dus kwaliteit is wat minder.
Maargoed hier de whiteline swaybar inc Asr en beaks. Dit is in mijn ogen een van de beter upgrades die ik heb uitgevoerd. Dit is zo een goede combinatie met de KW v2. Dit is de dc5 variant van whiteline en hij is 25mm dik
deze foto is ff snel met de iphone genomen dus kwaliteit is wat minder.
Ziet er goed uit, en nieuwe endlinks??