Voorstellen - Raymond
Re: Voorstellen - Raymond
Welkom op ons forum Raymond! Ik zou zeggen kom een op een meeting en wordt lid van de club
Deus Ex Machina!
Na enige tijd (sparen sparen en nog eens sparen) ben ik de auto aan het klaarmaken voor japfest UK in mei.
Vorige maand meters geinstalleerd en de audio aangepast. Originele hoedenplank geplaatst (geen gaten meer hierin). Ik heb nu alles van pioneer, o.a een dubbeldin radio en actieve subwoofer in de reservewiel.
Gisteren mn nieuwe catback van dc sports binnegekregen, en van het weekend veerpootbrug en xenon kit ophalen. Ook heb ik de "hondata" mod aan de airbox uitgevoerd, hij is veel directer op het gas, loopt allemaal nog beter. Nu nog wachten op de blitz luchtfilter
ik zal morgen wat foto"s plaatsen.
Vorige maand meters geinstalleerd en de audio aangepast. Originele hoedenplank geplaatst (geen gaten meer hierin). Ik heb nu alles van pioneer, o.a een dubbeldin radio en actieve subwoofer in de reservewiel.
Gisteren mn nieuwe catback van dc sports binnegekregen, en van het weekend veerpootbrug en xenon kit ophalen. Ook heb ik de "hondata" mod aan de airbox uitgevoerd, hij is veel directer op het gas, loopt allemaal nog beter. Nu nog wachten op de blitz luchtfilter
ik zal morgen wat foto"s plaatsen.
Leuke upgrades, heb jij ook projectoren in je koplampen, want deze ep3 is een pre-facelift toch ?
- Rise 'n Shine! -
-
Dat ziet er goed uit.
Vtequila wrote:Leuke upgrades, heb jij ook projectoren in je koplampen, want deze ep3 is een pre-facelift toch ?
Volgens mij wel ja, heb er nog niet echt goed naar gekeken
- CTR-Voorburg
Welkom Ray en nu gauw lid worden!
CTR-Voorburg wrote:Welkom Ray en nu gauw lid worden!
Ik ben ook aan het kijken wanneer jullie iets meer in de buurt zijn van zoetermeer.
vandaag geprobeerd de veerpootbrug te monteren. Dit tevergeefs de airco leiding bij bestuurders kant zit in de weg. Aangezien er geen andere optie is zal ik moeten slijpen in de veerpootbrug voet. Dit gaat ten nadelen van de stabiliteit?? Maar welke keuze heb ik anders.
Ook vandaag xenon kit geinstalleerd
Nieuwe filter binnen gekregen vandaag:
- Knite Force
Welke meterhouder heb jij? Hoe is de pasvorm?
De meterhouder van blox (40 euro bij fct, all4honda etc..) en pasvorm is eigenlijk best slecht. Je moet deze plakken op je oude styl. Bij mij zit ie ook niet perfect, een beetje onder spanning. Eigenlijk wilde ik de meterhouder bij mn andere tellers. Deze was jammergenoeg niet meer leverbaar.
krijg je alleen niet erg last dat je een 'blindehoek' maakt ?
Nee, dat valt reuze mee, ik denk ook dat het eraan ligt hoe je zit.
Je kan ook voor een PLX meter kiezen, deze ophangen in een tomtom houder.
Dan heb je een meter waar je alles op af kan lezen mits goede modules gekocht en aangesloten.
Zal vanavond eens een foto maken en link hierbij voegen.
Groeten MaRcel
Dan heb je een meter waar je alles op af kan lezen mits goede modules gekocht en aangesloten.
Zal vanavond eens een foto maken en link hierbij voegen.
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Gisteren weer het nodige binnen gekregen.
- h brace
- iridium bougies NGK
- 2x bridgestone potenza's
Velgen zaterdag ophalen en volgende week donderdag gaat alles eronder :-D
- h brace
- iridium bougies NGK
- 2x bridgestone potenza's
Velgen zaterdag ophalen en volgende week donderdag gaat alles eronder :-D
Wat een herrie komt er uit die dc sports cartback... :P