HoNdAdRiVeR wrote:Amai propere Ek9 .. heb net nog het artikel gelezen..
Respect
grtzz J
Bedankt, leuk dat je het artikel ook hebt gelezen. Wil hem nog netter maken dan dat hij nu is (bv kleppendeksel opnieuw laten spuiten) dus ik blijf er lekker mee bezig
De scooter die ik gister heb gekocht om in combinatie met de trein te gebruiken om naar mijn werk te komen De EK9 gaat vanaf nu dus alleen nog voor puur pleasure en als museumstuk tegelijk worden behandeld
Bedankt voor jullie reacties Helaas was het feest van korte duur want nadat ik hem zaterdag heb gekocht en de scooter bij station NS in Bergen op Zoom had neergezet, was hij vanmorgen alweer verdwenen. Heb nog gebeld of hij door de gemeente om de een of andere reden was verwijderd, maar hij blijkt helaas echt gestolen te zijn.
Bedankt voor je reactie! Foto's met veel witte Type R's is altijd een mooi plan Mijn broer heeft nog een CW FN2 dus met zijn drieen is ook wel een leuke combi van drie opvolgende witte Civic's!
Ook hier nog even de plaatjes van mijn nieuw gespoten kleppendeksel en stabilisatorstang via RobertoVTI, die horen ook bij mijn topic natuurlijk.
weebmeister wrote:Super strak weer man! Wil hem graag eens in het echt bekijken!
Dat zou zeker leuk zijn, ik zou ook wel foto's willen nemen van twee EK9's, eentje pre-facelift en de ander facelift. Moet makkelijk zijn, we wonen dicht bij elkaar
Robin type-r driver wrote:Heeeeeel mooi. RoberthoVTI heeft zoals we gewent zijn, pracht werk gelevert. Je EK9 vind ik super zo in hoe die erbij staat.
Bedankt! Ben inderdaad erg blij met het resultaat. De EK9 zal optisch zo blijven, behalve dat in de zomer de standaard EK9 velgen er weer onder komen i.p.v. de Integra velgen.