Ik ben Maarten, al sinds jaren woonachtig in Rotterdam en rij al jaren in Honda's rond.
Is niet het enige merk dat ik in mijn bezit heb gehad (Lada, Citroen, Renault), maar momenteel dus al weer de nodige jaren Honda.
Mijn auto is een Honda Prelude uit 1999, het laatste model dus. Het is de uitvoering in het groen, vooral gekocht omdat ik het lichte alcantara interieur wel aardig vond staan. Het is de gewone standaard uitvoering met 2.0 motor en is uitgerust met LPG installatie.
Inmiddels staat er 364.000 km op de teller (gekocht bij 156.000km) en behalve de normale slijtage heb ik er eigenlijk nooit iets aan gehad.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik er alleen het hoognodige aan doe, gewoon (goedkoop) tanken en rijden

Moet nu alleen wel een homokineet laten vervangen (aan de binnenkant) en een beurt laten geven maar voor de rest ben ik er eigenlijk heel tevreden over.
De laatste paar jaar gebruik ik de auto veel als verkapte vrachtauto en wordt hij dus regelmatig volgeladen met oude PC's en nu, achteraf, zou ik wel de standaard zwarte bekleding willen hebben. Maar ja, dat is achteraf natuurlijk.
Er zit overigens, nu ik er aan denk, ook nog een scheur in de achterbumper, maar vind het niet echt te moeite om dat te laten repareren. Ik begreep dat de bumper origineel ongespoten is, en dan vind ik het eigenlijk iets teveel moeite om dat nu nog te laten doen.
Dat was het dan zo'n beetje.
Naast de Prelude heb ik overigens ook nog een sebring silver NSX-T, maar dat is een ander verhaal.